Azi, ca asa s-a intamplat

“Trebuie sa inveti sa accepti. Esti un om de baza.”

OK, o sa fac asa cum stiu ca se face la terapiile de grup:
Sunt Valentina, 34 de ani, si invat sa accept. Inca.
Saptamanile astea m-au coplesit, oamenii m-au coplesit, chiar si o raceala m-a coplesit. As fi vrut sa fie complet totul, dar uite ca e ceva pe care trebuie sa-l accept: ca exista un lucru care va lipsi cu desavarsire. Si nu cu el pentru ca oricum nu-i pasa. Doare, groaznic de tare, dar sunt lucruri la fel de importante care conteaza la fel de mult si care ma fac sa ma simt completa. Si mai exista un lucru pe care trebuie sa il accept: ca ceilalti vad in mine omul constient si bun, desi eu ma vad inconstienta pe alocuri, care face lucrurile din inertie. Cred ca sunt buna din lene, pentru ca as face o munca mult prea grea daca as fi rea. Dar asta e doar o parere.
Ca doar nu mi-oi face hara-kiri, jujitsu… sau cum s-o numi. Si sa nu dau cu ochii pe foc, cum ar zice mama. Si ce-are asta de-a face cu mine? Cum sa dau cand abia m-am incumetat sa raspund? Mi-am luat inima in dinti si… la controlat! Pentru ca imi permit, pentru ca se poate, pentru ca am voie, desi am un dor teribil sa-l aud. Si, da, trebuie sa invat sa accept. Nu exista nimic perfect pentru ca perfectiunea nu exista.
OK, gata cu autoanaliza ca deja devin plictisitoare.
Si iata o mana de oameni dragi, exact pe sufletul meu. Nu sunt toti, mai sunt, mult mai multi.
11040316_860198850706501_1764194855_n 11081783_860198870706499_1405887596_n 11022530_10206491792358066_949703586139469921_n

Multumesc!

Astea sunt pentru mine.

Leave a Reply

