Lumina in intuneric

Ma agat de tine, durere,

Ca de ultima creanga a ultimului copac.

Valul ma ia, ma framanta, ma inghite.

Doar suspin si ma ridic din nou la suprafata.

Inchid ochii sa vad lucirea,

Ultima licarire a ultimei sperante,

Care palpaie ca focul unei lumanari pe sfarsite.

Inca ii iubesc cerul de deasupra picioarelor

Si ma amagesc cu ganduri desarte.

Degetele cauta in intuneric un sprijin,

Treptele coborande ale universului

Incep sa alunece ca o scara rulanta.

Intunericul invaluie tot,

Dar eu inca vad lumina la coltul ochilor

Si ma ghidez dupa ea.

Inima imi bate cu putere,

Tacerea imi urmeaza pasii in apropiere.

Am lovit balustrada cu cheile usii,

Ultima usa a pamantului,

Si suna lugubru in mine, ca un ecou.

Unde esti acum, steaua mea?

Unde esti sa ma ghidezi cu sarutarile tale plapande?

Inca a mai ramas un petic de cer luminat,

Iar la capatul lui te vad.

Aripile ti-au crescut.

Invaluit in alb, m-anchin Tie

Ca la cel care m-a readus la viata.

Saruta-mi obrajii si spune-mi ca va fi bine in mine.

Leave a Reply

