Ruga

Chip senin de inger,

Plin de bunatate,

Alina-mi minciuna

Sa pot sa mint iar.

Caci tie-ndraznesc

Sa-ti spun tot

Ce Domnului nu pot.

Chip senin de inger,

Plin de lumina,

Alina-mi pacatul

De a insela.

Caci tie-ndraznesc

Sa-ti cant suferinta

Ce-n inima am

Sa nu-l pot avea.

Chip senin de inger,

Plin de slava si har,

Alina-mi tristetea

Pacatului dulce

Ce-mi umple venele

De dor si amar.

Caci tie-ndraznesc

Sa-ti spun pe-ndelete

Cum viata mea curge

Stinghera de el.

Caci el nu mai vine,

Robit e, pesemne,

De-acele patimi

Ce striga din el.

Chip senin de inger,

Mai lasa-ma o data

Sa-ti mangai obrajii

Prea plini de necaz,

Caci numai tu sti

Ce zace in mine.

O, chip de inger

Ce ai sa dispari,

Goleste-mi inima,

Caci soarele apune

Spre asfintit.

Iubeste lumina

Ce va sa rasara

Si nu ma uita,

Ca-s singura iara,

Fara de el si…

Am obost.

Leave a Reply

