Prieteni de pahar 2

N-am mai putut suporta, ma intorceam mereu la pahar si ma vedeam intinzand mana spre el. Aproape ca imi vedeam corpul de afara, un fel de decorporalizare, cum reactiona in fata dependentei. Intindeam mana si ma opream la jumatatea drumului. Eram prea singur sa-l beau doar eu cu mine. Intotdeauna betia adevarata, intemeiata si reala se desfasoara intre doi care beau din aceeasi sticla. Nu trebuie neaparat sa fie de acelasi sex, nu trebuie sa bea neaparat din pahare – desi e de preferat pentru ca nu stii niciodata unde a pus celalalt gura sau, unde ai pus chiar tu gura si nu-ti mai aduci aminte –, nu trebuie ca ei sa stea la masa sau pe scaune. E necesar sa bea amandoi, sa isi chinuie betiile unul altuia, sa se adoarma unul pe altul, sa se aline unul pe altul, sa se imbete unul pe altul. Deci, era necesar sa-mi gasesc un prieten de pahar. Initial cautam un barbat, nu mai bausem niciodata cu o femeie. Femeia beata mi se parea scarboasa, gelatinoasa, un fel de pasta nedefinita, capabila sa umple toate spatiile libere si sa creasca, sa sufoce,. Dar am gasit-o pe ea, femeia bruna dornica de o betie zdravana. La inceput n-am vrut sa am de-a face cu ea. era deja beata, isi ridica fustele fara rusine in fata mea. Nu m-a interesat daca are sau nu chiloti pe ea, mi se parea normal sa fiu putin pudic in fata adevaratelor ei intentii, dar am acceptat pentru ca nu gaseam pe nimeni altcineva.

-Un pahar, vreau doar un pahar. Da sa beau.

-Fugi, lasa-ma, nu vreau sa iti dau tie sa bei. Nu vezi ca esti deja beata?

Se uita la mine cu ochii ei mari, negri, tulburi si dornici de… de toate. Am evitat-o destul, pana cand n-am mai fost in stare sa o evit, atat de prezenta era in jurul meu. Am tras-o dupa mine si ne-am asezat intr-un sant in apropiere. Isi ridica fustele cele largi si se aseza repede panga mine framantandu-si mainile ca mai apoi sa imi invaluie gatul cu bratele ei albe, osoase si pline de dorinti. Nu era o frumusete, as fi vrut ca acei ochii negri sa fi spus cu totul alte povesti decat cele despre betii si barbati, dar era langa mine si eram amandoi dornici de doza zilnica de dependenta.

-N-am pahar!

Se uita la mine cum deschideam sticla de tarie si lacrimi ii curgeau pe obraji. Am tras un gat serios din lichidul spirtos si i–am dat sa bea si ea. Acest lucru o facu sa zambesca si fata i se lumina dintr-o data. Chipul ei alb care contrasta cu parul lung si negru si cu nasul care se latea si se colora din roz in rosu… Betia face toate femeile, chiar si pe cele ciudate la chip, de o frumusete rapitoare.

Dupa ce a baut am apucat-o de cap, i-am furat sticla dintre degetele ca niste gheare de pasare de prada si am sarutat-o pe gura. N-avea nici o importanta ca ii lipseau cativa dinti si ca gura ei se transformase in pestera de cand nu o mai clatise, dar ea trebuia sarutata acolo, in acel moment. Se urca peste mine, ma incaleca de-a dreptul, Imi smulse sticla si o duse la gura. In acelasi timp incepuse sa mimeze sexul miscandu-se din ce in ce mai repede si mai unduios peste sexul meu, frecandu-se continuu pana mi-am dat drumul in pantaloni.

-Na, ti-a placut, ma platesti. Imi dai sticla.

Leave a Reply

