INCA UN EXERCITIU SCRIITORICESC

TRADAREA

Tradat! Asa ma simt acum.

Sa stii de maine ca-s nebun

Sa te iubesc neincetat.

Tu stii ce meriti, m-ai tradat,

Si poate as fi acceptat,

Dar nu aici si nu acum,

Sa vada mama ca-s nebun

De dorul tau.

Te-am ingrijit, te-am aparat,

Caci pentru mine n-a contat

La pret, Oricat as fi platit,

Orisice lucru de-l cereai,

Puteam fura, puteam minti,

Dar il aveai.

Nu te-ai gandit ca sunt barbat

Si eu, si roiesc fete-n jurul meu,

Dar tu sa stii ca m-ai tradat!

Si altul nu te va avea,

Asa sa stii din gura mea!

As fi facut si eu la fel,

Cu altele as fi fugit.

De n-ai fi fost, singur eram,

Dar limpede parca gandeam.

Poate ca tu m-ai fermecat,

La babe, poate ai jurat

C-o sa ma ai… si m-ai avut.

Dar m-ai tradat si m-a durut.

Dar sunt barbat si pot sa stau

Cu cine vreau, ca inca pot.

Sa nu-ti dau una peste bot!

De ce te plangi?

Aveai de toate, masina, casa,

Un cont in banca, bunicel.

Ce daca ma uitam si eu

La fustele din jurul meu.

Erau frumoase, gratioase,

Dar tot la tine ma-ntorceam,

Ca doar stiam ce poama am

Acasa. Aveai de toate,

Ce-ai fi vrut?

Sa stau cu tine fericit

Si banca m-ar fi saracit

De nu munceam.

Dar sunt barbat… si inca pot

Sa-ti frig una peste bot.

Ca m-ai tradat cu altul, pleci!

Eu nu accept sa ma mai seci

De bani, ca am atatea de platit,

Si tu sigur m-ai jecmanit.

Probabil lui ii datorai

Si il plateai asa… in pat.

Nu, nu cred adevarat

Ca ma iubesti, dar fii pe pace,

Sa-l prind in maini ii sucesc gatul,

Si va omor pe rand,

Ca sunt barbat si inca pot!

Copii… n-ai fost in stare

Sa umplii casa. Ia si rabda!

Sa nu aud un grai!

Ca de ma afla mama, vai

De capul tau. Ca ea mi-a zis

Sa nu ma-ncurc cu de-al de tine,

Dar eu n-am ascultat, vezi bine,

Tu capul mi-ai sucit,

Mironosita te-ai facut.

Nu m-ai iubit, de ma iubeai,

Tradat acum nu ma faceai.

Dar ai sa pleci acum. Afara!

Ca te-am tinut in puf, iubito!

Si tu te-ai incucat cu el,

Un nespalat nefericit,

Un coate-goale, terchea-berchea,

Dar si-a gasit aici perechea.

Nu am ce zice, va-ti gasit.

Nu am sa plang la noapte,

Ca sunt barbat si inca pot,

Sa tin si casa si pe mama,

Ca te certai mereu cu ea.

Dar las’ ca vezi tu ce patesti

Cand ma tradezi cu orisicare.

Am sa te spun la toti amici,

Si-au sa te certe si bunicii,

Ca m-ai tradat si nu se face.

Dar sunt barbat si nu mai pot.

Dispari de-aici! UF… Asta-i tot.

Leave a Reply

