Adorabila iluzie

Adorabila iluzie,

In tine imi vad cugetul curat,

Spalat de o mie de maini minunate

Ce slavesc namuririle mintilor clare.

 

Adorabila iluzie,

Cu tine toate se implinesc.

Ridic din glasul muierii plapande

Eterne deziluzii, adorabile ca tine.

 

Adorabila iluzie,

Nu-mi plang fericirea demult apusa,

Dar nemurirea mea iti e datorata tie,

Ca un etern “Multumesc!” pe buze de carpa.

 

Adorabila iluzie,

Iti salta in suflet amagirea deplina

De a visa mereu la acelasi lucru

Si de a ne minti mereu ca vom ajunge sa-l facem.

 

Eterna si adorabila iluzie

Ce-mi picuri din ochii mei mari ca si luna.

Nu-s trista ca pleci pe carari neumblate,

Imi plang doar viata ce-o lasi in urma,

Ca un etern “Adio!” spus la orisice venire.

Leave a Reply

