Dezamagire

In parul lung se lasa noaptea…

Cuvinte de prisos sunt multe.

Ramane pururi bunatatea

Si straluciri de stele… mute.

 

Nu mai e timp sa mai adulmec

Mireasma pasilor. Mi-ajunge

Cum ziua te transforma-n cantec.

De te visez… imi vine-a plange.

 

Tu esti lumina ce mi-adoarme

Cu ganduri dulci a mea inima.

Si de-mi trezesti trupul de carne

S-adorm din nou as vrea. Victima

 

De-a pururi pentru tine-am fost,

Si nu mi-e teama de acesti.

De mai raman, te mai cunosc,

De voi pleca, straina mi-esti.

 

Nu te-ntrista, nu plange. Uite!

Ramane-aici o nalucire…

A mea, si de traiesti aieve’

Vei castiga o amintire.

 

Caci nu e gand sa ne-nconjoare

Cu-atata bine ca iubirea.

Si de voiesti culege-o floare,

Dar nu te duce cu privirea

 

Spre alte zari necunoscute.

Eu sunt aice’, sunt etern.

Acei ce ii privesti… trecute

Le sunt vietile. Infern

 

Va fi in mine. Iata!

Deja ai rupt din frunza vietii.

Pe cat se pare… tu esti moarta.

Pe cat se pare…sunt ca altii.

 

Leave a Reply

