Decizii

Nu stiu altii cum sunt (a devenit un cliseu deja), insa eu am vise. Indraznesc sa spun ca visez si imi doresc cu ardoare lucruri pt a avea macar pt putin impresia ca sunt implinita. Oamenii dragi sau care ma stiu de ceva timp, stiu cat de mult conteaza pt mine un vis. N-am calcat pe nimeni in picioare pt visele mele. Fac lucruri neacceptate de altii doar pt ca asa simt, chiar daca asta inseamna ceva total opus ideilor si felurilor lor de a vedea lucrurile. Sunt asa pt ca si altii au facut la fel ca mine, iar in anumite privinte e dreptul meu sa ma port egoist, sa simt si eu ca mi-e bine, chiar daca pare o biata iluzie fara sanse de realizare.

Intotdeauna am fost sincera cu toti, si chiar daca am vorbit mai mult decat a trebuit ei au stiut sa citeasca in sufletul meu atunci cand ne-am gasit fata in fata. Uneori imi asez sufletul pe tava. Gresesc sau nu, intotdeauna ranile sunt cicatrizabile. Fie ca le uit faptele sau nu, ajung intotdeauna sa le accept actiunile care au dus la ranirea mea. Din cauza asta voi vedea chiar si intr-un suflet care pare rau farama de bunatate pe care o ascunde, pt ca fiecare om are o firimitura de bunatate, chiar daca noi nu vrem sa acceptam asta. Ne injuram, ne balacarim, insa cand ajungem sa ne acceptam o facem in cunostinta de cauza, chiar daca actiunile noastre ne vor mai rani reciproc alta data.

E greu de inteles de ce accepti un om care nu place altora. Fiecare om e dificil, in felul in care poate el fi dificil, iar asta il face greu de acceptat, insa atunci cand l-ai acceptat o faci pt totdeauna. O faci fie pt ca-ti seamana, fie pt ca e diferit de tine. Dar accepatarea cuiva e decizie proprie si trebuie facuta in cunostinta de cauza. E ca si cum ai ajunge sa tragi dupa tine un car plin, tu fiind in rolul magarului

Leave a Reply

