Mi-am revenit

De la ultimul post am pictat doua tablouri, dar pe hartie. Am folosit tempera in locul culorilor de ulei, dar sunt multumita. Tema pentru saptamana asta era “vitraliu” si trebuia sa facem schite pe hartie folosind imaginatia noastra. Eu am lucrat doua schite, dar am fost atat de entuziasmata ca am hotarat sa le si pictez. Inca nu le-am facut poze, dar o sa fac la a doua lucrare pentru ca imi place mai mult. Nu m-am inspirat din nimic si a iesit mult mai bine. Imi doresc sa copiez din ce in ce mai rar. Pana si tabloul lui Rembrandt mi l-am insusit, atat de incapatanata sunt. Simt ca tot copiind imi pierd din inspiratie, ma pierd pe mine si las pe altul sa ma ocupe. Nu vreau sa ma intreb la ce se gandea pictorul cand a pictat un tablou, vreau sa pictez dupa chipul si asemanarea mea, altfel nu ajung niciunde.

Si, da, asta e singura modalitate de a ma linisti. Se pare ca tatal meu a avut, din nou, chef de harta cu mine si, pentru ca am pictat, nici nu mi-a pasat de el. Nici ca puteam fi mai bucuroasa ca am trecut peste cheful lui fara sa ii dau atentie.

Leave a Reply

