Oameni mari printre oameni mici

Mi-e ciuda ca avem parte de oameni care sa conteze si ne batem joc de ei. Nu-i ascultam si ne inchinam in fata celor care au un discurs gol, care vorbesc mult si spun putin sau deloc. Nulitati, pseudogenii, sfertodocti, oameni care fac pseudodrumuri si care invita sa fie urmati facandu-i pe cei care-i urmeaza sa rataceasca drumul corect. Dim pacate ne cam batem joc de cei cu valoare adevarata cand ar fi trebuit sa le rificam statui. Copiii nostrii ii vor descoperi tarziu, la fel cum si noi i-am descoperit tarziu printre noi. Nu degeaba regret ca n-am trait intre cele doua razboaie, atunci exista cuvantul ca valoare, frumosul era frumos si viata era viata. Cei mai multi au cunoscut tarana si pamantul inainte de a se naste. Imi pare nespus de rau ca nu m-am nascut la tara ca sa simt pamantul sub picioare si sa prind radacini precum copacii. Munca innobileaza sufletul si cu cat e mai de jos cu atat te inalta si te creste.

Sau poate sunt eu mai filosoafa la ora asta si spun prea putine adevaruri.

Leave a Reply

