Nesimtire

Cand se face o greseala cei care sunt angajati ai primariilor nu o recunosc nici in ruptul capului. Si tot gasesc chichite de care sa se agate ca sa demonstreze ca tot cel in cauza e de vina. Asta am patit eu zilele astea. M-am incapatanat sa ii fac sa isi ceara scuze pentru greseala lor si le-am capatat, desi nu asa cum as fi vrut.

Cu ce drept ma lasa pe mine fara apa cand eu platisem? Eram la zi cu factura de intretinere. O platisem pe 15 ale lunii ca sa scap de o grija. Si era mare grija pentru ca facusem acord de cu ei pentru esalonarea platii restantei, care era vreo 340. S-au legat de o chichita de care n-ar fi trebuit sa se lege. Au descoperit ca eram rau-platnica pentru ca ele n-aveau de gand sa caute chitanta. Si-au justificat greseala cu suma de luna trecuta pe care aveam de gand sa o platesc in decembrie. N-aveam cum sa o platesc pentru ca fusesem prin doctori si cheltuisem mai mult de jumatate din salariu. Si m-a apucat plansul pentru nedreptatea la care eram supusa. N-aveam de gand sa rabd. Cand m-am plans ca din cauza lor nu pot sa merg la medic au tacut din gura. Ca sa salveze cat de cat situatia m-au scutit de plata rebransarii si de plata facturarii, care era jumatate din suma pe care tebuia sa o dau. Si, la final, ca sa scape tot ele cu fata nepatata, m-au denumit “buruiana pe spatele statului”, un fel de legumita neputincioasa si incapatanata. M-am simtit jugnita, insa nu m-am mai intors. Dupa ce am ajuns acasa i-am chinuit cu telefoane din ora in ora ca sa vina sa imi dea drumul la apa. Vor mai auzi de mine. Luna viitoare fac contract cu ei pentru plata apei curente si atunci sa te vezi.

Leave a Reply

