Cacealmaua

Oana Mujea mi-e tare draga din mai multe motive. In primul rand pentru ca prin ea si prin Lucia Verona am facut cunostinta cu literatura post-revolutie. Apoi pentru ca a fost mereu deschisa. Si, nu in ultimul rand, pentru ca imi place cum scrie. E drept ca nu am citit cartile ei de fantasy, insa nu ma prea pasioneaza tipul acesta de literatura. Abia am descoperit SF-ul si nu multe din ele imi plac.

Sa revenim la oile noastre. Deci, imi place Oana Mujea si mi-am zis ca daca tot sunt in concediu medical trebuie sa o citesc. Mi-a placut cartulia. E o idee inedita seria aceasta de carti si ma bucur ca s-a gandit ea la asa ceva. Asta era un motiv serios sa se reapuce de scris.

Mi-au placut si personajele. Oana stie sa le construiasca. Dialogul a fost bun, insa a avut mici scapari. Au fost momente in care m-a pierdut, insa m-a regasit pe parcurs. Cele mai deranjante au fost greselile de ortografie si schimbarea pe alocuri a numelui personajului Laurentiu cu Lucian. Exceptand greselile cartea mi-a placut. Astept cu nerabdare sa apara urmatoarea.

One thought on “Cacealmaua

Leave a Reply

