Concluzia zilei

Am fost azi la medic ca sa fac un Doppler. Se pare ca am tromboflebita la piciorul drept si trebuie sa stau in repaus vreo 10 zile. Nu inteleg de ce oamenii, la prima vedere, ma vad ca pe o deficienta mintala. Nu reusesc sa inteleg atitudinea lor in ceea ce ma priveste. Medicul care mi-a facut Doppler mi-a spus ca, pe langa toate suferintele fizice, ar fi fost bine sa am si retard mintal. Asta mi-a adus aminte de un medic endocrinolog care m-a intrebat cum de si-a permis tatal meu sa aiba copii desi stia ca e bolnav si boala lui va fi mostenita. Un alt medic m-a tratat ca pe o retardata mintal si orice as fi spus nu avea nici o valoare, tot cu mama vorbea. Abia cand i-am spus ce studii am m-a privit mirat, insa nici chiar atunci nu a vrut sa vorbeasca cu mine.

Atitudini de genul asta ma jignesc si e cat se poate de normal sa simt asta. Daca nu am fost inzestrata cu un corp sanatos mintea mea e cat se poate de sanatoasa si de intreaga. Nu sunt ca ceilalti, insa asta nu ma anuleaza in fata nimanui.

One thought on “Concluzia zilei

  1. anca October 16, 2013 / 3:50 pm

    Din pacate, viata e cruda. Daca erai o Bianca Dragusan care are mintea cat un sfert din a ta, se uitau altfel la tine. Imaginea conteaza mult prea mult in zilele noastre, de asta am ajuns o atar de analfabeti si de oameni fara valoare.

Leave a Reply

