Lamai pe tipsie

Fotografie0821

Asta e titlul tabloului meu de final de an pentru Scoala Populara de Arte si Meserii. Mai am un an si apoi… habar n-am ce va fi. Bilantul anului asta de studiu a fost ca am invatat multe, am invatat forme, am invatat sa amestec culorile atunci cand imi lipseau nuantele necesare, am invatat sa lucrez pe panza si sa folosesc culorile de ulei. Singurul meu regret e ca nu reusesc sa invat chipurile. Evit sa desenez portrete tocmai pentru ca nu sunt capabila sa vad formele chipului uman. Pare usor la prima vedere, insa trebuie studiu ceva mai aprofundat si timp (mie imi lipseste timpul) ca sa fac tot ce trebuie. Chestia e ca pana in august va trebui sa imi gasesc ceva timp si pentru asta pentru ca am de facut doua icoane in ulei si tablou cu doua personaje.

Deci, cu ceva munca si cu lipsa mea de talent am reusit sa incropesc ceva care chiar imi place si de care imi va fi greu sa ma despart (fiind lucrarea de final de an trebuie lasata acolo pentru a fi notata si expusa. Ideea e ca in curand imi voi permite sa particip la expozitii de grup, lucru care ma incanta.

Leave a Reply

