Coursera

M-a batut gandul sa vreau sa urmaresc niste cursuri online. Cel mai greu se urmaresc profesorii americani (sau eu nu sunt obisnuita cu ei). Gesticuleaza, incearca sa transmita, insa nu au intonatie. Pentru mine asta e un mare neajuns. Ma chinui sa i urmaresc si mi-e tare greu pentru ca nu reusesc sa transmita si altceva decat cunostintele lor. Nu spun ca nu sunt profesori buni (sunt sigura ca sunt), dar daca nu transmit si altceva pe langa informatii atunci nu gasesc nici eu aplecare catre ceea ce vor ei sa transmita si nu ma vor face sa vreau sa aflu mai multe. Asta era una din greutatile mele din timpul facultatii. Daca profesorul nu transmitea si altceva decat informatii si nu ma facea sa ma simt apropiata de el atunci aveam dificultati in a reusi sa invat ceva de la el. Intotdeauna am fost apropiata de profesorii care puneau ceva suflet in ceea ce ne invatau pentru ca asta insemna ca sunt mai mult decat niste profesori. Asta e si metoda mea de a lucra cu copii: prefer sa le fiu prietena si chiar confidenta (uneori, cand e cazul) pentru ca profesori au tot avut ei in scoala si nu e cazul sa mai apara unul in plus.