De anul nou

Bilantul meu pe anul acesta e unul favorabil, sau asa imi doresc sa cred ca a fost. Cel mai important si mai traumatic moment al vietii mele a fost operatia de asta vara. M-a invatat sa am mai multa grija, sa imi pese mai mult de mine, sa fac tot ce imi bucura sufletul si inima, sa ascult mai mult de constiinta. Inca n-am invatat sa-mi ascult inima, insa asta e sarcina mea pe anul care vine.

Pana la urma a fost un an frumos si greu. Am invatat ca nu toti oamenii sunt rai si nu toti oamenii sunt buni, dar ca in jurul tau vor gravita oameni asemanatori sufletului tau, care te vor certa si te vor mangaia, dupa caz si, uneori, dupa nevoie.

Am lecturat mult anul asta, mai ales carti audio. M-am indragostit de Graham Greene, de Issac Asimov, de Chandler, i-am descoperit cu mare bucurie pe Peter Chambers, pe Ellery Queen, am redescoperit-o pe Ileana Vulpescu de care mi-era tare dor si au mai fost cativa care mi-au fosttare dragi.

Am desenat si am invatat sa desenez (in linii mari), am pictat pe panza (un an de zile mi-a fost teama sa ma ating de panze) si mi-as fi dorit sa invat sa puictez in ulei, insa am destul timp safac si din astea.

Anul viitor am mulkte planuri, cel mai important dintre ele e sa ma titularizez. Trebuie sa fac asta ca sa pot avea loc de munca in continuare, altfel raman pe dinafara si as muri daca n-as mai avea de lucru. Apoi, urmeaza definitivarea in invatamant, si alte chestii importante pe care mi le doresc.

Adio 2012, astept 2013!

5 thoughts on “De anul nou

  1. Ehe, ce multe ai învăţat, dar cîte vei mai învăţa , că eşti atît de tînără şi receptivă ! Bravo, să fii sănătoasă, să ai un gram de noroc, iar restul depinde de tine…
    Îşi doresc un nou an plin de bucurii, succese, sănătate şi viaţă lină !
    Cu drag.P.S. Un tablou pe pînză semnat de tine ar avea o valoare deosebită pentru mine !
    P

  2. Dragele mele, va imbratisez cu toata dragostea si va urez sa aveti parte de tot binele din lume, sa va imbogatiti sufleteste in fiecare zi si sa va bucurati de toate momentele prin care veti trece.
    Matilda, draga mea, mai am de invatat. Am o colega care nu mai are deloc rabdare si care ma bate la cap sa ii dau desene, desi nu sunt bine facute. Cand voi invata sa folosesc bine culoarea si forma o sa iti daruiesc cu tot dragul o panza semnata. Putina rabdare iti cer.

Leave a Reply

