Idioti

Am oroare de zapada mai ales cand stiu ca ea se poate transforma in gheata. Am oroare de cazaturi si oricat m-as feri sa nu cad reusesc sa am cel putin o cazatura pe iarna. O cretina de vecina s-a trezit sa spele balconul tocmai azi si toata apa din balcon a iesit afara formandu-se astfel un strat considerabil de gheata in fata scarii. La ce temperaturi avem zilele asta ma mir ca nu s-au format turturi. Si, cu toate ca am evitat sa cad am reusit sa iau tranta in fata scarii alunecand pe gheata de la apa vecinei. Era trecut de 6 seara si abia mai vad la ora asta, asa ca n-am vazut pe unde calc. Stiam ca azi e ziua in care imputernicitul ia intretinerea, asa ca ma asteptam sa fie oameni in scara. Nu aveam de gand nimanui sa cer sa ma ajute sa ma ridic, desi m-0m lovit serios la coloana, dar nici nu ma asteptam ca unul din ei sa vina sa ma vada cazuta si sa mai arunce razand cu un chistoc aprins catre mine. E ciudat cum unii oameni reusesc sa te transforme in gunoi fara sa aiba nici un motiv, cat de mic. Inteleg ca ma uraste cand la oira 7 dimineata se trezeste din cauza latraturilor cateilor mei, insa nu e cazul sa se poarte astfel.

2 thoughts on “Idioti

  1. matilda January 31, 2012 / 6:52 pm

    Aceste ipochimene fac parte din categoria ” mitocani fără frontiere” . Sunt peste tot, nimic nu-i opreşte…

  2. valive February 1, 2012 / 6:22 pm

    Stiu mandro, dar pe langa mitocanie trebuie sa existe si un pic de omenir, altfel ne-am duc pe rapa cu totii.

Leave a Reply

