Evolutie

Proful de la Scoala de Arte are intotdeauna timp sa imi explice ca la prosti in ce consta evolutia mea. Incep sa il inteleg si sa devin constienta de evolutie. Mi-e teama sa fac portrete asa ca pe astea le las mai la urma. Deocamdata sa invat formele si succesiunea corecta a culorilor pe panza. Din pacate mi-e greu sa ma descurc cu pensula, eu fiind stapana mai mult pe tehnica desenului in creion. Sper sa pot invata sa fiu stapana si pe pensula in urmatoaele luni. Amblioapa de mine inca incearca sa vada forme si sa invete sa si le intipareasca in memorie. Observ ca n-am destula imaginatie vizuala si la varsta mea nu cred ca mai exista posibilitatea de a mi-o dezvolta, iar imaginatia auditiva nu-mi este chiar utila aici, insa incerc sa incropesc ceva, poate imi iese ceva bun si din asta. Maine am cursul si abia astept sa ajung acolo. O amica draga mi-a spus ca piciorul nu e tocmai OK, desenul pare ca ar fi vazut din doua perspective, degetele aratand ca si cum ar fi privite de sus si restul piciorului de la nivelul ochilor. Maine o sa incerc sa il fac din nou, poate imi iese altceva.

 

2 thoughts on “Evolutie

Leave a Reply

