Comunisti incapabili

Suntem condusi de comunisti, incapabili sa inteleaga ca ceea ce se intampla in sistemul pe care il conduc ii face indezirabili si prosti, incapabili sa asculte atunci cand le sunt explicate situatiile, incapabili sa vada ca ei sunt nepotriviti in functiile in care sunt sefi. Cel mai rau e sa fie sef de genul asta o femeie tanara. Te intrebi intotdeauna cum a ajuns in postul pe care il conduce cu atata “capacitate creatoare”.

Insa, dupa cum stim cu totii, toate sistemele conduse de oameni comunisti sunt la fel, putrede si infecte, de-a dreptul baudelairiene (sau argheziene, dupa plac). Cand a existat un om capabil a fost inlaturat pentru ca nu corespunde sistemului, neavand culoarea corecta pentru a fi mentinut in functie. De asta mi-e ciuda, ca muncesc degeaba, pe nimic, ca o proasta, ca sa vina un om cretin sa ma traga la raspundere pentru va am acceptat sa muncesc crezand ca ajut acolo unde nimeni nu voia sa ajute. Mi-e scarba!!! Mi-e scarba de oameni care se cred indreptatiti sa reclame situatii si oameni pe nedrept cand, de fapt, orgoliul lor nu le da voie sa vada ca Dumnezeu le da si nu le baga in traista si ca trebuie sa se multumeasca cu ceea ce primesc pe gratis fara ca ei sa ofere nimic in schimb.

De-ar da Dumnezeu sa se schimbe culoarea inainte sa se distruga de tot. N-am ce sa fac, optimismul e arma prostului si eu sunt un om prost.

One thought on “Comunisti incapabili

Leave a Reply

