Happy New Year!!!

Am sa ma tin de cuvant si n-am sa fac bilantul anului care tocmai trece. Nu mi-e bine cum nu mi-a fost bine nici de Craciun. Ma multumesc sa stau langa ai mei cu toanele lor ciudate si sa sper ca dupa ce vor trece sarbatorile se vor fi schimbat si ei inainte sa vina schimbarea la fata.

Va doresc sa aveti un an nou bun, linistit si fara prea multe greutati si sa fiti sanatosi. Va mai doresc sa ajungeti sa apreciati pe cel de langa voi indiferent de felul in care se arata voua, sa fiti mai putin egoisti si mai mult altruiti, sa va bucurati de viata si de tot ce vine in calea voastra, rau sau bun. Un caracter puternic se formeaza numai prin bine si rau.

La multi ani!

Nu va pun muzica pt ca mi se blocheaza sandramaua si trebuie sa ii dau restart. Puneti voi ce va place.

4 thoughts on “Happy New Year!!!

  1. Traian December 31, 2011 / 3:06 pm

    La multi ani cu sanatate Vali ! Un an nou mai bun sa ai !

  2. valive January 1, 2012 / 4:08 am

    @Traian: Multumesc la fel, nene.:)

  3. bogdan barbieru January 1, 2012 / 4:50 am

    Hai, incearca sa zambesti. La multi ani, Valentina.

  4. valive January 1, 2012 / 5:56 am

    @Bigdan: La multi ani si tie, dragule. Ce te face sa creiz ca nu zambesc? O fac mereu, mai ales atunci cand sunt trista sau in incurcatura. Cand eram in liceu am primit 1 de la un profesor care a crezut ca zambind rad de el, dar eu nici nu-mi dadeam seama ca zambesc. Incercam sa ma apar de impulsivitatea lui.

Leave a Reply

