Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita

Cam asa s-ar traduce situatia prin care trec acum. Oameni inconstienti, care cred ca au putere de decizie, reusesc sa ma faca sa ma simt ultimul om doar pt ca am avut neobrazarea de a face ceva voluntar pt ei. N-am asteptat bani sau alte bunuri, nici macar nu vreau sa mi se recunoasca meritul, care oricum nu are importanta nici chiar pt mine, am vrut doar sa ajut si tot ce am facut a fost numai din proprie initiativa tocmai pt ca stiam ca e nevoie. Mi-era drag, cu toata oboseala pe care o simteam. N-am avut puterea fizica sa schimb un program cu altul si acum platesc. N-am vrut decat sa capat experienta si sa recuperez niste ani pe care i-am pierdut bolind prin spitale sau recuperandu-ma acasa. Mi-e groaza de ce ma va astepta. Mi-e groaza si de operatia din vara. Daca trec cu bine peste ea sunt cu siguranta un om incapatanat.

4 thoughts on “Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita

  1. @Geocer: Cretinitati, George. Oameni fara ocupatie care simt nevoia sa ma fiarba pe mine tocmai pt ca nu au alta activitate acasa. Statul degeaba deprima.

  2. Draga mea, încearcă să te concentrezi pe ce vrei TU să faci. Dacă ştii şi simţi că aşa e bine pentru tine şi pentru cei din jur, nu trebuie să-ţi pese de rău-voitori. Fii bărbată ! :))
    Capul sus şi mult succes !

  3. Matilda: Asta incerc sa fac, draga mea. Daca nu sunt lasata nu e vina mea. Astept saptamana viitoare sa vad ce se va intampla mai departe.

Leave a Reply

