Blog

S-ar zice ca m-am plictisit de el, dar nu e asa. Pur si simplu sunt satula de mondenitati, de vaicareli si de subiecte care nu au valoare. Astept cu adevarat momentul in care as vrea sa am ce sa scriu. M-am lasat pana si de publicat texte de pseudoliteratura pe blog tocmai pt ca sunt satula. Copiii imi umplu aproape tot timpul, restul ma ocup cu scrisul, desenul si irosirea rabdarii pe creatii faine care, sper, vor costa ceva bani. Scriu pe caiet, lucrez zilnic de vreo luna la un text care mi-a umplut aproape jumatate dintr-un caiet studentesc. Mi-e groaza sa ma gandesc cat voi avea de scris in vacanta de iarna la computer, insa sper pana atunci sa pot face rost de un laptop ca sa-mi fie mai usor. La prima vedere pare un text dragut, putin gandit si restul curs de la sine. Imi plac personajele create, sunt fluide si fac exact ceea ce le vine lor sa faca, eu scriu ca si cum ar fi in fata mea si stau de vorba cu mine. Pana acum mi-e bine, desi s-ar putea si mai bine de atat. Cred ca inca astept, desi sunt putin cam naiva sa spun ca asteptarea mea va avea un rezultat favorabil. Deja nu mai are importanta ce-mi doresc, ma multumesc ca lucrurile sa mearga ca si pana acum. Nu ma simt implinita, dar ma simt utila, caut sa fac lucruri care sa ma multumeasca. Si e bine, as zice. Pana data viitoare, care sper sa fie apropiata, las cu bine blogul pe mainile celor care sunt in stare sa mai traga cate un ochi plictisit pe aici sa citeasca lucruri neinteresante.

Leave a Reply

