Bye vacanta!

Vacanta asta a trecut greu, am simtit aproape fiecare minut al ei. Am avut tot felul de activitati, dar asta nu m-a facut sa nu o simt mai abitir. Aproape ca m-am plictisit acasa facand tot felul de lucruri. Abia astept sa vina 1 septembrie ca sa-mi incep munca. Sa vedem de ce bani fac rost pt a ma inscrie la Scoala de Arte, sa vedem cat timp am la dispozitie pt a invata pt definitivat, sa vedem ce bani pot sa strang pt operatie (m-am decis sa ma operez la vara ca problema sa nu creasca si mai mare si sa ma trezesc cu complicatii), sa vedem ce timp liber am ca sa ma ocup de toate…

Am atatea planuri pt anul asta si deja ma gandesc cu groaza ca nu-mi vor ajunge minutele ca sa fac tot ce mi-am propus. Anul asta scolar nu voi mai repeta greselile de anul trecut, voi fi mai atenta cu fiecare copil in parte, ma voi ocupa mai temeinic pt ca nevoile fiecauia sa fie indeplinite… Am foarte multa treaba, dar daca imi organizez timpul voi stii cum sa le duc la bun sfarsit pe toate.

Si acum un cantecel sa ascultam, unul care ma obsedeaza de vreo cateva zile, asa cum reuseste sa ma obsedeze de fiecare data cand il ascult.

Leave a Reply

