Deficiente

Azi l-am auzit pe domnul Popescu de la ASCHF-R vorbind despre discriminarea persoanelor cu alte deficiente in detrimentul nevazatorilor. Am mai scris pe blog cu alte ocazii despre asta. Treaba e ca sunt din ce in ce mai putini bani pt altii decat primesc nevazatorii. Din cauza asta am si renuntat sa platesc cotizatia anuala la asociatia nevazatorilor. Nu mi s-a parut corect atunci cum nu mi se pare corect nici acum, atat fata de ei cat si de mine. De banii astia am preferat sa ajut pe altii care chiar au nevoie de ajutor sau sa le iau cate ceva copiilor mei. Asociatia a preferat sa ma scoata dintre membrii ei, dar nu-mi pare rau.

Imi doresc sa pot face centrul educational-terapeutic pt tinerii si copii cu deficiente asociate pt ca ei sa aiba sansa de a se simti utili, de a stii ca si ei pot valora ceva si de a le da sansa parintilor sa vada ca au putere sa faca ceva cu viata lor. Deci, inca mi-astept mogulul, Irinelul (fara ca eu sa devin Monica cu chinez la purtator). Cine se ofera? Dau gratis satisfactia reusitei unui proiect care sa bucure sufletul. Va avea de ce sa se bucure.

Leave a Reply

