Cum sa nu fi gulibil

Azi, pe Strada Milea din Pitesti ma opreste o domnisoara sa-mi povesteasca despre un program de slabit. Ma uit la ea, slaba si inalta, n-ai fi zis ca ar fi avut vreodata probleme cu greutatea. O intreb daca a fost vreodata obeza, ea imi raspunde ca da. Neincrezatoare, o intreb daca a avut vreodata peste 15 kilograme in plus iar ea imi spune ca a ferit-o Dumnezeu.

– Atunci, cum puteti vinde produse de genul asta daca dvs n-ati fost niciodata obeza? Nu sunteti convingatoare deloc.

– Incerc sa castig si eu un ban. Observ ca nu sunteti deloc gulibila.

– Poftim?! Cum sa fiu?

– Gulibila.

Mi-a sarit imediat in urechi asemanarea intre “gulibil”-ul romanizat  de domnisoara din “gullible”-ul englezesc si “credul”-ul nostru cel de toate zilele si ii raspund ca nu pot fi pacalita usor cand vine vorba de cei care vand produse de slabit. Ii propun cat de politicos pot sa ia in mana un DEX si sa studieze cu atentie cuvintele de acolo.

PS Propun ca “gulibil” sa apara in DEX-ul Elenei Basescu.

Leave a Reply

