Cu sau fara?

Am eu ceva cu Ada de fur idei de la ea. Se vede ca sunt o hoata de idei, dar folosesc asta doar in cazul in care am nevoie de posturi altfel pe blog. Ada, imi fac hara-kiri, dar dupa ce scriu. Promit sa mai fur cand am chef si sa te anunt dupa.

Prefer sa sufar langa si cu, decat sa sufar fara. E o joaca de-a iubirea care macina si se transforma in obisnuinta. Intotdeauna mi-am imaginat ca iubirea asta trebuie sa fie ceva in genul “Razboiului familiei Rose”, ceva care sa macine serios pe dinauntru, dar fara sa existe gelozia obsedanta din film sau mutilarea celuilalt. Pana acum n-am avut parte de asa ceva si rau imi pare. Se poate sa fiu eu vinovata sau el, dar intotdeauna am iubit inainte cu capul, daca se poate numi iubit. Bine, am avut o singura iubire in viata si am ramas cu ea in gand tanjind dupa o alta asemanatoare. Plus de asta, se pare ca nu stiu sa aleg, iar cand aleg se dovedeste a fi incuiat si putin egoist. Nu-mi ajunge mie egoismul meu ca sa mai fie si el egoist? Probabil ca din cauza asta am ales sa raman fara (dovada de egoism 🙂 ), desi as vrea ceva mai fierbinte, dar cu ceva mai mult folos.

One thought on “Cu sau fara?

  1. Draga mea, cînd e să vină, vine….
    Îţi doresc sincer să-ţi pierzi capul, în favoarea unei iubiri dincolo de orice raţiune !

Leave a Reply

