Saturday evening

Ascult BBC 2 de vreo sase luni si il ador. Muzica retro, emisiuni inteligente, crainici destepti si cu foarte mult umor, show-uri intregi ale unor trupe la care nu vom ajunge niciodata in viata asta. Sunt foarte multe emisiuni care-mi plac, insa cea care imi place enorm e cea a lui Alan Carr pecare il ador de-a dreptul. Are un umor teribil, nu degeaba a luat foarte multe premii la competitiile de umor din Marea Britanie si SUA. Emisiunea lui e sambata seara de la orele 18 (20 la noi) si nu faci altceva decat sa razi cu pofta si sa asculti muzica retro. Una din rubricile emisiunii se numeste “Karaoke cu Alan Carr”, unde oamenii suna si cer sa cante o melodie la alegerea lor, iar Alan Carr canta cu ei. Ce m-a frapat e ca suna copilite de 10-12-14 ani care cer sa cante melodii din anii ’70 sau ’80 si stiu si versurile pe de rost. Ma gandeam la diferenta enorma intre copilitele noastre si ale lor. Ale noastre dau din buric, ale lor asculta Queen si Pink Floyd de la varste fragede, ale lor prefera uniforma, ale noastre trebuie imbracate dupa ultima moda.

3 thoughts on “Saturday evening

  1. … interesant… și frumos spus…. mi-as dori asa ceva și la noi… cât despre copii noștri…. pai sunt ca o …oglinda…. reflecta cu cei înconjuram…iar despre uniforme…. hm mm cred ca nu avem încă …. înrădăcinata cultura libertății ….eu unul le urăsc…..de altfel la o ședință acum câțiva ani mi-am pus în cap pe toți părinții …în frunte cu diriginta atunci când am propus ca măcar copii sa-și aleagă uniforma … când școala nu va mai fi un model de corupție… când v-a deveni un model de respectat… vor purta uniforma și când se vor duce la plimbare…

  2. @Valiotronic: Uram uniforma pt ca am urat regimul care ne-a fortat sa purtam uniforma, insa uniforma e o foarte buna metoda de a arata egalitatea copiilor. Eu n-am urat-o, drept sa-ti spun. Ma simteam bine in uniforma, aveam prestanta si ma simteam mare, chiar daca si ceilalti purtau.

Leave a Reply

