Nervi de seara

Aseara eram din cale afara de nervoasa din cauza unui idiot care se trezea la 10 seara sa-mi scoata peri albi. Motivul era ca eu n-am nici un drept sa stau cu mana intinsa la stat si sa asteptsa-mi dea pensia de handicap. I-am promis ca ii voi da replica, apoi o sa-i dau un ignor de ignorant ce e el.

In primul rand, pensia o primesc pt ca am dreptul constitutional sa o primesc. Ce, ramane tatuca Baselu fara bani de buzunar? Pensia asta e un fel de drept al meu pt anii stati pe la usile medicilor cu diagnosticele sub brat, in imbulzeala caracteristica romanilor. Plus de asta, pensia asta e o garantie a incapacitatilor mele fizice, pt ca nu sunt sigura ca voi putea munci atat cat vor portocalele astea mecanice si avide de bani sa muncesc.

In al doilea rand, nu stau cu mana intinsa la stat sa-mi primesc dreptul. Daca vrea sa ma lase sa mor imi poate sista indemnizatia, insa asta ar insemna sa devin victima deciziilor tampite si portocalii ale prea-iubitilor nostrii conducatori si legiuitori. Repet, e dreptul meu constitutional, dar cum ei nu stiu ce e aceea Constitutie inteleg si furia lor ca stam cu mainile intinse la cersit.

In al treilea rand, eu nu cersesc. Demnitatea mea de om nu ma lasa sa ma cobor atat de mult incat sa cer mila oamenilor. Sunt un om integru care accepta ceea ce e si nu cere mai mult decat ii este dreptul.

In al patrulea rand, tu esti un cretin portocaliu si inzestrat cu buze mari capabile sa pupe in dos pe seful cel mare. Apropos, miroase bine, nu? Se spala des la fund? Esti fericit cand se excita?

7 thoughts on “Nervi de seara

  1. Dacă ar putea, portocaliii ar extermina toţi pensionarii, indiferent de categorie !
    Nişte scîrbe care ar fi în stare să-şi ucidă propriii părinţi, numai ca să le meargă lor bine.
    Te-aş sfătui să încerci să nu te mai enervezi din pricina tuturor cretinilor, deşi ştiu că este aproape imposibil…

  2. In tara asta nu mai este respectat nici un drept garantat prin Constitutie. Trebuia sa te obisnuiesti cu oameni mediocri si cu sistemul asta mizerabil pana acum, incat sa nu te consumi in zadar. Imi pare rau…! Capul sus.

  3. @Sabina: In schimb, sunt obisnuita cu incapacitatea lor de a intelege deficienta fizica. Stiu adulti cu handicap fizic care n-au putut primi indemnizatie de insotitor pt ca puteau munci, sau asa credeau ei. Daca un deget le era valid erau perfecti apti pt a nu primi indemnizatia de insotitor. Restul nu mai avea importanta. E si mai dificil pt ei de inteles deficientele mintale, deficiente care devin pt unii din ei simple aiureli.

Leave a Reply

