Varste

Zilele trecute am dat peste o poza a unui vechi coleg de liceu care mi-era mai mult decat simpatic si pt care am avut un fel de atractie, dar doar din partea mea, nu si din a lui. Am facut socoteala si am ajuns la concluzia ca il stiu de 18, dar de vreo 9 n-am mai vorbit cu el. Cu putini am pastrat legatura, insa legatura noastra se intinde pe ani buni, majoritatea sunt peste 15 ani. E ciudat sa vad ca ajung sa numar anii si nu-mi mai ajung degetele socotind. Adun si adun, si imi adun si eu varsta si abia atunci vad de ce sunt atatia ani de cand ii stiu. Curand voi schimba prefixul, dar nu-mi pasa de asta. Presupun ca e doar o varsta peste care trecem cu totii, unii invatand mai mult sau mai putin din experiente, in fucntie de capacitatile de intelegere si de acceptare ale fiecaruia. Adun si rezultatul e foate slab comparat cu al altora, insa pt mine e de bine, sau cel putin asa imi place sa cred. Nu accept aproape deloc zicala ca “Ce ti-e scris in frunte ti-e pus”, altfel m-as culca pe o ureche si m-as plafona. Sper ca al treilea deceniu de viata sa fie mai plin decat al doilea, mai plin de axperiente si de invataminte.

2 thoughts on “Varste

  1. Daniela Zaharia February 28, 2011 / 2:45 pm

    Buna ziua,
    Este adevarat ca nu am primit niciodata raspuns la ce am trimis legat de acest subiect, dar nu voi obosi sa sper…
    O sa ma intrebati – de ce ? Iar eu am sa va raspund : daca as obosi copii mei ar insemna sa moara, asa ca nu am de ales si nu trebuie sa obosesc – priveste si spune-mi daca ati fi eu, ce ati face, ati continua, sau ati obosi :

    http://www.acasatv.ro/noutati-acasa/emisiuni/la-povestiri-adevarate-doua-surori-gemene-au-urgent-nevoie-de.html

    http://sustin.ro/loredana-si-adelina/

    Multumesc ca macar mi-ati dat sansa sa sper ca n-am sa obosesc…
    Daniela Zaharia
    tel.0763664224

  2. matilda February 28, 2011 / 7:25 pm

    Important este să fii sănătoasă, ceea ce îţi doresc din suflet !
    Fiecare vîrstă îşi are farmecul, înţelepciunea şi bucuria ei, depinde de noi cum le întîmpinăm, cît de deschise ne sunt mintea şi inima.
    Îţi doresc întîmplări frumoase !

Leave a Reply

