Am castigat!!!!!!!!!!

 

YEY!!!! Am castigat la premiile \”Blog de Blog 2010\” la sectiunea “blogul pasiunii”. Nu sunt singura castigatoare, dar am castigat pe merit, asta e tot ce conteaza.

Acum sa trec la multumiri, dupa cum urmeaza:

Multumesc lui Dumnezeu ca m-a tinut cu spiritul sus si mi-a dat inspiratiune.

Multumec mamei ca m-a nascut si m-a crescut. (Mami, am castigat!)

Multumesc juriului pt subiectivitatea de care a dat dovada in luarea deciziilor. Daca vor, pot inca sa le arat ochii mei frumosi care vad in crucis. Mentionez ca nu sunt Alinuta si n-am sa mi-i scot.

Multumesc calculatorului ca n-a mers acum vreo ora.

Multumesc internetului ca a picat cam des zilele astea.

Fara toate acestea nu aveam cum sa castig.

Sa vedem cand e gala off-line si unde se va tine.

Later update

Am uitat sa multumesc singurului membru al juriului de la care am primit singurul vot, vot care s-a dovedit castigator: Matilda. Se pare ca blatul a fost la tine, asa ca poti sa faci tort direct.  Multumesc inca o data. Va trebui sa ma apuc de loz in plic, daca de altceva n-am bani. Se pare ca e de ajuns o singura nominalizare ca sa castigi. Asa da participare la concurs. 😛 Multumesc si Doamnei Lucia care s-a dovedit a avea atata inima buna incat sa ma bucure cu un premiu care are foarte mare valoare pt mine.

22 thoughts on “Am castigat!!!!!!!!!!

  1. @All: Multumesc pt urari. Am primit doar o singura nominalizare (de la Matilda) si am castigat ca asa a vrut doamna Lucia, deci vedeti cat de obiectiv am fost aleasa. Ma bucur ca o sa iau ceva carti cu mine de la decernare.

Leave a Reply

