Pregatiri pt luna martie

Ne pregatim pt luna martie destul de intens. Facem floricele multe. Panoul asta e plin de frunzulite si floricele din hartie creponata. Fundalul a fost pictat de copii, copacelul l-am pictat eu asa cum m-am priceput. Floricelele sunt din hartie creponata legate cu ata si prinse de panou cu bolduri. Odata cu asta poate grabim putin primavara sa vina si sa nu mai ninga.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cosuletele, pt ca astea sunt niste cosulete, sunt facute tot din hartie. Cautasem eu o metoda sa le fac din nuiele, dar aveam putin timp si trebuia sa le termin pana la 1 martie. Plus ca hartia creponata nu se prea potriveste cu betele din salcie din care aveam de gand sa fac cosuletele, asa ca le-am facut din carton subtire. Nu prea stau ele in picioare, dar sunt dragutele. Am pus in ele iarba din hartie creponata si floricele tot din hatie creponata pe care le-am prins cu capsatorul de cosulet. Nu sunt toate, tot mai am de facut vreo 8, dar trebuie sa mai cumpar hartie verde. Am folosit cam multa la frunze si am aruncat si mai multa ramasa de la decupaje. Am folosit eu ce se putea folosi, dar n-aveam cum sa pastrez prea multa. Sper sa placa mamelor. Daca o sa dau cu putin sclipici pe frunze si pe floricele si mai pun si un snurulet alb-rosu o sa fie chiar dragute.

4 thoughts on “Pregatiri pt luna martie

  1. @Sklipy: Ma bucur ca iti place, puiut. Apropos, vreau sa invat sa pictez. Ma gandesc sa fac cumva si sa cumpar cursul ala de pictura de la chioscurile de ziare. Sunt tare entuziasmata de asta, insa nu vreau sa ma apuc pana n-am toate revistele. Ce-ar fi sa incepi si tu? Deja te descurci foarte bine la desen. La asta eu mai am mult de invatat.

Leave a Reply

