Imi fac lobby

Votati ValiVE!!!!!!!

Nici nu s-au facut categoriile la \”Blog de Blog 2010\” si eu deja imi fac lobby. :)) Nu stiu nici la ce categorie o sa fiu bagata de cititoti. Of! Rau e sa fi concurent! Cand eram in juriu erau toate mai faine, eu votam pe cine voiam cu tot subiectivismul de care puteam da dovada. Deci, fiti subiectivi si votati ValiVE! Vreau si eu carti!!!!

Desi ii spuneam Doamnei Lucia Verona ca nu-mi place sa cer cuiva sa faca ceva pt mine (sunt cam orgolioasa din fire) e chiar distractiv sa-mi fac lobby.

9 thoughts on “Imi fac lobby

  1. @Matilda: Se da si altceva? :)) De masina n-am nevoie, imi place sa fac naveta. Casa iar n-am nevoie pt ca imi ajunge in subsolul in care locuiesc. Un elicopter? N-am cum sa iau banii poporului ca sa ma plimb cu el. O frunza? Neah! Daca iau frunza Elenei o las goala. :))

  2. @Ada Pavel: N-am avut ce sa fac, deja era dubios daca mai faceam si anul asta parte din juriu. Se vorbea deja de mine de cat de multe primisem ca mita, desi eu nu primisem nici macar un pahar de apa. ;))

  3. @Ada Pavel: Se vorbea de toti ca au primit. ;))
    Anul trecut am avut de-a face cu cineva care se credea la un concurs serios si care a facut un adevarat scandal pe net din cauza asta, cu injurii serioase si tot tacamul. Singura care s-a ocupat de el am fost eu si asta pt ca nu prea aveam ocupatie. :)) Ce-i drept, imi placea sa ma ciondanesc cu el. El nu intelegea ideea de joaca a concursului. Si de aici tot tambalaul.

  4. @Ada Pavel: Eu m-am amuzat pana a inceput sa ma enerveze si am reactionat si eu la fel ca el, mai putin injurii si scandal. Era foarte insistent in a ne face reclama proasta. Din cauza lui m-am ales cu un trafic teribil atunci. :)))

Leave a Reply

