Emotii pt serbarea de sambata

Copii par entuziasmati de serbare si vor sa iasa bine. Ei sunt pregatiti, eu nu sunt pregatita. Din cauza asta am emotii mari. Am urat intotdeauna sa urc pe scena si imi doresc sa realizez ca am fost pe scena abia dupa ce s-a terminat. E drept ca e si vina mea pt ca ne-am apucat putintel cam tarziu. Copii stiu colindele, sunt siguri pe fortele lor, insa nu am reusit eu sa ma impac cu ideea. E drept, mare lucru n-am de facut, decat sa cant si sa spun o poezie, insa tot am emotii mari. Trebuie sa dorm bine inainte de serbare ca sa ma linistesc. Apoi o sa ma pregatesc sufleteste vreo 2 ore, dupa care o sa incep sa cant. Imi tot spun ca o sa iasa bine, insa tot mi-e frica. Sunt o fiinta emotiva, mai ales cand se afla in fata altora. Nici cand eram in fata la tabla sa spun lectia nu ma simteam mai bine. Aveam emotii mari, desi stiam ca stiu bine lectia. Pana sambata imi voi reveni, cred. Ora 10 nu-mi pica prea bine, dar a fost decizia altora, nu a mea. Nici ziua de sambata nu pica bine, dar e de inteles pt ca in oricare alta zi din saptamana nu pot fi parintii copiilor prezenti.

Plus de asta, sunt tare trista. Cei de la Transilvania nu mi-au dat imprumutul de care aveam nevoie urgenta. Va trebui sa mai astept o perioada indelungata pana fac rost de bani si mama are nevoie acum de ei. As vrea sa plang si nu pot, parca nu sunt inca in starea necesara pt lacrimi. Optimismul meu s-a cam imputinat. Sper sa nu mai am stari depresive prea curand, altfel o sa fie la fel ca anul trecut cand nici n-am simtit sarbatorile.

4 thoughts on “Emotii pt serbarea de sambata

  1. sarbatori fericite Valenchka;tie & intregii familii:x>:d:d<…despre linia de credit:-?…cei de la banca vor sa ai minim un an vechime-n actualul loc de munca;& d-asta-s asa de reticenti:|…insa nu-ti pierde speranta!…or sa vina,….& vremuri mai bune….

  2. Mult succes Valentina in ceea ce-ti propui! mai multa incredere si fara emotii, toti suntem oameni.Oricum esti o invingatoare.
    Felicitari ca ai ales poezioarele Georgianei pentru serbare!
    Iti doresc numai bine si fie ca aceste sarbatori sa-ti aduca multa bucurie!

  3. @Elena Lavinia: Multumesc Lavi. Emotiile erau inerente mai ales pt ca era prima mea serbare. Se pare ca le-a placut copiilor si asta e cel mai important. Sa ma anuntati si pe mine cand o sa postati videoclipul cu serbarea pe Youtube.
    Sarbatori fericite si voua, tuturor. Invingatori suntem cu totii ca ajungem sa multumim pt inca o zi in plus. Georgi a venit cu propunerea si am acceptat pt ca stiam ca vrea. Si ceilalti au vrut, deci a fost bine.

Leave a Reply

