Entertainment

Saptamanile astea, de cand mi-am reinstalat windowsul, am avut chef sa vad desene animate. Asta am facut in fiecare weekend, pt ca in cursul saptamanii nu am timp de asa ceva. Apoi, de cand cu felicitarile am avut chef sa ascult colinde de Craciun si asta ascult toata ziua cand vin de la serviciu. Azi am mai avut chef de ceva dulce pe care nu l-am mai facut de mult: mere in sirop de zahar ars. Cum n-am vrut sa fac aluaturi si alte cele am ales sa tai merele feliute si sa le pun pe foc intr-o craticioara in care am ars zahar. Cu putin zahar vanilat si scortisoara sunt super! Bineinteles, ca nu in cantitati mari, ca ingrasa, dar atat cat sa-mi fac pofta de ceva dulce. Si acum ma delectez cu merele in sirop de zahar ars si ascult colinde de Craciun de pe un post de radio de internet care poate fi prins cu winampul. Faina si dulce imi poate parea seara asta, nu?

2 thoughts on “Entertainment

Leave a Reply

