Hartuitorii de la CityBank 3

Gata, nu mai stau. Maine merg la OPC sa denunt CityBank pt hatuire si rele tratamente. Adica ei ma suna la telefon pe mine si insista sa le dau la telefon pe omul care are restanta la ei cand eu nu cunosc despre cine e vorba? Ieri am sunat la Orange si mi-au spus sa-mi schimb numarul. Insa inainte o sa merg sa declar la OPC. Nu se mai poate asa ceva. Ma suna la ora 10 cand eram in clasa cu copii si incep sa imi tipe in telefon si ma ameninta ca daca nu le dau persoana in cauza la telefon o sa intru la puscarie? Numar pe degete datile in care am injurat, dar daca nu erau copii langa mine chiar ii injuram. Le-am spus ca merg la OPC si ii reclam si mi-au inchis telefonul in nas spunandu-mi ca daca n-au cu cine sa vorbeasca o sa vorbim la judecata. Imi venea sa plang de furie, atat de nervoasa eram.

Maine merg la OPC, nu se mai poate!

6 thoughts on “Hartuitorii de la CityBank 3

  1. E cam greu să rezolvi ceva dacă n-ai dovezi, fiindcă ar putea să nege că s-au purtat necorespunzător… ai putea să înregistrezi un apel și atunci poți liniștită să-i dai și în tribunal.

  2. nu iti trebuie aparatura, convorbirile sunt inregistrate intr-o baza de date a companiei de telefoane la care esti abonata si se tin acolo o durata de timp, nu mai stiu exact cat

Leave a Reply

