Atitudine imbecila

– Doamna, puteti sa va duceti in alta parte a autobuzului, va rog?

– ?!?

– Imi face rau cand ma uit la dvs. Nu suport sa vad oameni ca dvs.

– Doamna, daca va face rau sa ma priviti va puteti muta dvs in alta parte a autobuzului. Eu nu ma misc de aici pana ce nu cobor la statia la care trebuie sa cobor.

– Dar nu intelegeti, chiar imi face rau cand va privesc. Stau aici si nu ma pot uita in alta parte. Autobuzul e plin, vedeti doar.

– Doamna, dvs va dati seama ce atitudine de om imbecil aveti? Nu va convine ceva, va puteti deplasa in alta parte a autobuzului sau coborati la statia urmatoare si sa va urcati intr-un autobuz cu oameni care sa va placa dvs.

S-a intamplat ieri in 13B, dupa ce reusisem sa-mi iau pantofi de pe Exercitiu. A decis sa coboare lasandu-mi un gust amar in gura. Desi am incercat sa traiesc in liniste, fara sa fac prea mult deranj in jurul meu sau sa ies in evidenta (desi asta se intampla instantaneu), si oricata tarie de caracter as avea in fata unor idioti ca personajul de mai sus, tot ma simt prost cand intalnesc un astfel de comportament infect.

6 thoughts on “Atitudine imbecila

  1. Ști, azi am asistat la o bătaie în public și nici nu m-am sinchisit să dau telefon după poliție fiindcă erau persoane pe care, deși le cunoșteam, nu aveam pic de respect pentru ele… am realizat însă că pentru atitudinea mea nu erau ele de vină, ci eu… poți condamna un măgar că e măgar? poți condamna un orb fiindcă e orb? poți condamna un om ignorant fiindcă e ignorant?… poți, binențeles că poți, dar nu e deloc înțelept s-o faci, fiindcă condamnându-i pe ei nu faci decât să te cobori pe tine la nivelul lor, și astfel să nu fi cu nimic mai bun decât ei… la fel și eu azi, lăsându-i în pace să se bată, n-am făcut decât să scot la iveală lipsa de compasiune și iubire din sufletul meu… repet și acum, așa cum afirm mereu: nu evenimentele contează, ci cum reacționăm noi la ele!

  2. Valenchka,mama,omu’ e cel mai infect reprezentant,al hominidelor!Chestia e,ca inca,n-am parasit,savana,care ne-a format!…inca am pastrat,conditionarile darwiniste;in care,supravietuire celui mai apt,e “prioritate ‘0’”,pt mentalu’ colectiv!cindva,acum vreo 780000ani,cei cu probleme erau eliminati din colectiv,fie prin abandon,fie devenind,sursa de hrana,pt semenii “apti”!Indiferent,cit de mult,am evoluat ca civilizatie,apucaturile au ramas aceleas!compasiune,iubirea de aproapele?vorbe!unii se sbat din rasputeri,sa depaseasca nivelu’;….insa,na;…se pare,ca un asemenea comportament,face parte,din insa-& natura umana!…asa ca,fruntea sus!…bine i-ai facut,chestiei aleia,(ca Om nu poate fi numita!)…atita timp;cit ai constiinta,propriei valori,nici nu trebuie sa te consumi;pt asemenea evenimente!stii?…eu am un principiu;…cui nu-i place,nu se uita!…asa ca,mergi mai departe!….cu problemele pe care le ai,prin simplu fapt,ca-ti cladesti o viata decenta,dai clasa multora “normali”!

  3. Astea sunt momentele in care mi-as dori nespus sa fi fost cu tine in acel autobuz. Sunt satul pana peste cap de oamenii astia de vor sa para miezul…

  4. @Vova: Si ce crezi ca s-ar fi intamplat daca ai fi fost cu mine acolo? M-ai fi aparat? Te-ai fi batut cu ea? Poate ca atunci cand m-ai vedea ai avea o reactie asemanatoare sau m-ai respinge si n-ai da doi bani pe mine, si asta pt ca la prima vedere n-ai fi in stare sa descoperi ce pot fi si ce pot da din mine. Si mila nu accept din partea nimanui decat daca stiu ca poate ajuta si pe altii.
    Nu exista remediu, dar exista indiferenta fata de ei, cu toate ca de fiecare data cand se intampla asta ma face sa ma simt jalnic si sa nu mai ies din casa o vreme destul de lunga. Insa nu ma pot ascunde doar pt a-mi apara orgoliul sau egoul, asa ca prefer sa tac sau sa fiu acida. Nu sunt o victima si nu ma victimizez, doar ca uneori e dureros sa ai de-a face cu oameni de genul asta. Cel putin pt mine e.

Leave a Reply

