Recomandare

Da, m-am gandit sa fac o recomandare de carte. Eu o citesc de 2 zile si mi-e greu sa ma despart de ea. N-am crezut ca poate sa-mi placa atat de mult un roman thriller. Nici la filme de genul asta nu ma uit de obicei, deci va puteti imagina. Romanul se numeste “Ingeri si demoni” de Dan Brown. Am trecut cu putin de jumatate si ma gandesc cu groaza ca maine trebuie sa merg la munca si n-o sa pot sa trec fisierele ramase din roman pe telefon ca sa ascult mai departe pt ca n-am casti. :((

13 thoughts on “Recomandare

  1. Luminitssa September 5, 2010 / 7:37 pm

    ) .. as dori s’o citesc si eu.
    dar ca ‘audio’ nu stii.. pot s’o gasesc undeva?

  2. matilda September 5, 2010 / 8:54 pm

    Iată o idee ! O voi căuta mîine prin librării.
    Mulţumesc, Vali.

  3. amour de jour September 6, 2010 / 7:31 am

    Valive, e frumusica cartea, daca nu ma inseala memoria e scrisa prin 2000 si este primul roman al lui Dan Brown. mie cel mai mult mi-a placut coperta 🙂
    “Aparut in 2000, cand Dan Brown era inca necunoscut, volumul “Ingeri si demoni” prezinta rivalitatea seculara dintre Vatican si secta/ cultul Illuminati. Confreieria Illuminati a fost infiintata de Galilei si alti renascentisti. Insa, actiunea este plasata in timpurile noastre, iar romanul poate fi incadrat la categoria celor istorice deoarece Dan Brown arata informatii istorice, putin cunoscute de publicul cititor. Este o carte destinata si consumatorilor de literatura istorica. Narativ vorbind, este un roman de actiune, ce are ca baza spiritul salvatori/eroi, chiar putin americanizata nararea.” – sursa http://dale-culturale.blogspot.com/2010/03/inger-si-demon-recenzie.html

  4. valive September 6, 2010 / 2:36 pm

    @Hobbitu’: Nu asta e primul lui roman, ci “Fortareata digitala”. Eu inca si acum ma minunez ca mi-a placut un astfel de roman. Cred ca m-a atras mai mult tenta lui filosofica decat actiunea. Mai am cateva fisiere MP3 si l-am terminat.

  5. Ea şopteşte September 7, 2010 / 12:50 pm

    Exact ca si tine nici eu nu credeam ca o sa-mi placa vreodata cartile de tipul celor scrise de Dan Brown. Si totusi dupa Codul lui DaVinci am parcurs Ingeri si Demoni, Fortareata digitala si Simbolul pierdut iar cand am ajuns la ultima pagina chiar am fost de incantata.

  6. Luminitssa September 7, 2010 / 5:06 pm

    Multumeeesc mult!!

  7. Bogdan September 7, 2010 / 11:16 pm

    valive, mai gresesc si eu

  8. valive September 8, 2010 / 1:20 pm

    @Hobbitu’: E bine ca recunosti. 🙂 😛

  9. nicolle September 10, 2010 / 7:21 am

    nu am citi cartea…am vazut in schimb filmul dar stiu ca nu se compara cu cartea

  10. valive September 10, 2010 / 4:32 pm

    @Sklip: Iubi, cartea e superba. Te tine cu sufletul la gura de la inceput si pana la final. Bineinteles ca finalul e asa cum ti-l poti imagina, dar sunt elemente care te fac sa te indoiesti de perspicacitatea pe care ai avea-o in a prevede finalul. Daca vrei o poti descarca in format audio de pe linkul atasat la comentarii, putin mai sus.

  11. nicolle September 10, 2010 / 7:07 pm

    iubi am cartea, cu cele audio inca nu m-am obisnuit dar o s-o descarc sa vad poate reusesc sa o ascut de la cap pana la coada

Leave a Reply

