Azi, sedinta

Azi am avut prima mea sedinta cu consiliul. Directoarea mi-a cerut sa ma prezint si dupa ce m-am prezentat le-am cerut invatatorilor itineranti sa ma ajute sa fac planificarile. Le-am spus ce nu stiu sa fac si directoarea m-a asigurat ca voi primi tot sprijinul necesar intocmirii actelor de care voi avea nevoie. Mi-a laudat-o putin pe sora mea, lucru care m-a bucurat enorm, mai ales pt ca stiam ce fel de om e Diana mea si cat de mult se implica in recuperarea copiilor cu deficiente. Presupun ca si-a inchipuit ca voi fi si eu la fel, lucru pe care ma voi stradui sa-l fac cat mai bine.

Deocamdata am primit doar 8 ore din cele 16 pe care le voi avea, deci jumatate de norma, dar orele astea nu sunt certe inca, asa ca nu-mi permit sa-mi fac planuri pana nu stiu sigura. Voi afla luni sau marti, dar mai e timp destul pana pe 13, ziua inceperii anului scolar. Pana atunci voi fi nevoita sa termin cu toate actele de angajare ca sa nu mai stau nauca sa umblu si sa le rezolv.

Ma simt foarte entuziasmata de noul meu drum, desi sunt constienta ca imi voi perde entuziasmul in timp. Nu-mi fac probleme prea mari cu nimic, dar sper sa fac fata.

PS V-am zis ca proful ala dragut rau e insurat? 😛

9 thoughts on “Azi, sedinta

  1. Dar de ce crezi tu ca o sa-ti pierzi entuziasmul? Fii optimista, ce naiba!
    Cat despre profesor, sa stii ca toti barbatii draguti sunt insurati. Pana si eu!

  2. @Geocer: E cat se poate de normal sa-ti pierzi entuziasmul dupa o perioada, dar ti-l poti recapata daca incerci sa cauti noi valente.
    Dragule, tu esti dragut rau, nu doar dragut. Si, din pacate, insurat si mai rau decat proful ala.

  3. Vaaaai, cum ai putut sa spui asa ceva despre mine? Ca sunt dragut rau, adica! Noroc ca nu-ti citeste blogul o anumita persoana foarte geloasa.

  4. @Geocer: Cu Oana vorbesc eu, daca de ea e vorba. Cu altele… nu ma bag. Aici nu mai e treaba mea.
    Georgeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!! Am nevoie de un sponsor ca sa plec sa studiez la Londra. Unde gasesc eu un mogul care sa faca gestul asta altruit pt mine?

Leave a Reply

