Imi lipseste muza

Ma asteptam ca in luna asta libera pe care o am pana la 1 septembrie sa pot scrie ceva care sa “make the difference”, dar se pare ca nu e chiar asa. Voiam sa scriu, sa-mi continui supliciul liric fata de cititorii mei constanti (sau mai putin constanti), dar actului meu de creatie ii lipseste momentul cheie (muza, mai bine spus). Sau poate sunt eu prea batuta in cap si nu reusesc sa ma adun ca sa ma pot concentra si sa ma asez in fata computerului. Pe hartie mi-e greu sa scriu pt ca mai apoi trebuie sa transcriu. Transcriind vad cuvintele care-si pierd sensul si modific, iar apoi textul va parea prea lucrat.

Apropos, v-am zis ca m-am angajat? Incep de la 1 septembrie, ca tot profesorul prost si incult. 😛 Si ce?! Profesorul sunt eu si ma voi descurca onorabil in meseria mea pt ca asa trebuie sa fie. Dupa 1 septembrie vor aparea pe blogul meu o serie de posturi despre deficiente, copii cu deficiente si lupta lor zilnica. O sa fie foarte interesant, va asigur.

10 thoughts on “Imi lipseste muza

  1. Muza o fi dat o fugă pînă pe litoral. Pe căldura asta…Dar se întoarce, fii sigură !

    Felicitări pentru post ! Sunt convinsă că vei face gesturi frumoase pentru elevii tăi. Va fi foarte interesant ce ne vei povesti, mult succes !
    Sau ” succesuri” , cum o fi mai bine ? 🙂

  2. @Matilda: Muza mea a disparut fara urma. E a doua oara cand se intampla asta. Intre timp citesc carti audio si strang pasaje din carti.
    Multumesc pt urari. “Succesurili” le las altora, eu raman cu “succesele”, ca doar seamana foarte tare cu “accesele”.

  3. Buna. Scuze pentru deranj. Eram curios daca te intereseaza un link-excange. Am dat peste blogul tau de la MosCalifar si-mi place foarte mult. O sa revin cu placere. Blogul meu e http://vladimirionas.wordpress.com/. Daca ti se pare interesant putem face un schimb. Daca vrei…..daca nu, nicio problema..tot revin!:)

  4. @Vladimir Ionas: Imi plac fotografiile din Dunare.
    Poti lua linkul meu fara probleme, nu e nevoie sa-mi ceri voie. O sa ti-l bag si eu pe al tau in blogroll.

Leave a Reply

