Mancat cacat, cautam servetel

Am gasit postat printre comentarii pe blogul Califarului o declaratie venita din partea lui Teo pe care, jur cu mana pe inima, as strange-o de gat daca ar fi in fata mea. Cica ea spune ca se poate trai si cu 2 lei. Normal, al bogat nu crede la al sarac ca n-are nici dupa ce bea apa. Apoi mai spune ca daca iti iei o paine si o bagi in congelator tot nu mori de foame daca iei o frimitura din ea in fiecare zi. Pai, mai femeie! Si curentul electric pe care congelatorul ala il consuma ca sa inghete painea cu ce sa-l platesc? Daca mi-as permite sa las facturile neplatite vine statul si imi ia casa, ajung pe strazi sau in puscarie pt neplata. Dar mai bine e in puscarie, nu? Acolo iti da statul sa mananci, nu te mai chinui tu cu 2 lei in buzunar.

Sa-i fie rusine!

PS Sunt Valentina si citesc.

8 thoughts on “Mancat cacat, cautam servetel

  1. @Traian: Nu inaintea celor care merita. Macar asa stiu bine ca se va infiinta o puscarie special pt mine cand puscariile vor fi intesate de atatia oameni incat nu se va mai putea arunca in ac.

  2. Cînd intră în rahatul portocaliu, li se spală creierele, să-l poată mînca fără jenă în faţa presei.
    Probabil că, obeză fiind, Teo şi-a amintit de regimul drastic la care a fost supusă de nutriţionişti. Acum are refulări şi se răzbună pe noi. Să-i fie ruşine !

  3. n-ai inteles, vali! hipoteo facea ref. la faina pe care ea o vindea la greu! dupa ce-a folosit-o a devenit hiperhipoteo, deputata ce se afla! sa ma scuze hipopotamii…

  4. @Vali:Valenchka mama,bn-nteles k bogatu’ nu crede saracului!la c te & asteptai?…nu urmaream deloc cretinatatile tv,ale caror amfitrioana era teo trandafir;insa odata,din intimplare,am nimerit pste asa cv;o chestie searbada & fara nici un haz!evident;n-am zabovit mult…cit despre amfitioana,am vazut ca era aroganta & falsa!…mi se pare perfect normal sa se fi-nscris in pdl;prea era p calapodu’ pdl-istilor!iar remarca d kr e vb,e reala;…am auzit cv comentarii la chestia asta p a3

Leave a Reply

