2 ani de WordPress

Azi am realizat ca pe 2 Aprilie s-au facut 2 ani de bloggareala. Atunci incepeam tot cu o mica incercare pseudoliterara de-a mea. Pe vremea aia inca eram la facultate in ultimul an si imi doream sa am parte de ceva mai frumos, sa am un loc de munca stabil, sa pot scrie frumos si sa am deja o carte publicata. 🙂 N-am nimic din ce mi-am dorit atunci, insa acum sunt la un pas de a avea macar o parte din ce vroiam atunci. Unele lucruri se obtin greu daca nu muncesti mai mult decat trebuie si ca sa le obtii trebuie sa ai rabdare. Da, credca asta am invatat din plin sa fac in ultimii ani: sa am rabdare. Oare pana cand?


6 thoughts on “2 ani de WordPress

  1. Lilick April 14, 2010 / 2:19 pm

    Blogul tau e doar cu 3 zile “mai mic” decat al meu. 🙂 Am fost activa in online din 2004, dar blogul pe care scriu acum mi l-am facut de-abia in 2008. Sa ne traiasca blogurile. La multi ani! 🙂

  2. matilda April 14, 2010 / 2:26 pm

    La cît mai mulţi ani ! Să dea Dumnezeu să-ţi realizezi visul, aşa cum doreşti. Despre răbdare… nu-i cazul să disperi, eşti foarte tînără, eşti deşteaptă, deci se va împlini !

  3. valive April 14, 2010 / 6:25 pm

    @Lilick: Aha! Al tau e lunatic cu mine. 😛 Sa ne mearga mintile ca sa le facem sa traiasca cat mai mult, altfel ne-am chinui sa le resuscitam si n-am facut nimic.
    @Matilda: Sarut mana. Nu disper ca am prea multa rabdare. daca as dispera ar insemna ca nu mai am rabdare, lucru nu tocmai inteligent. Cat despre desteptaciunea mea… nu e chiar probata, sa stii. La cate greseli am facut in viata mea si au ajuns sa plateasca altii pt ele…

  4. ioan mizileanul (bogdan b.) April 15, 2010 / 2:01 pm

    gandeste care sunt cele mai bune texte ale tale. sa fie de dragoste, proza scurta – nu prea lunga,sau daca ai si poezii. apoi te gandesti care sunt cele mai bune 2/3 din acestea. apoi la trimiti pe adresa mea de mail, dar nu inainte sa ma intrebi de ce. si apoi afli mai multe. e oarecum o surpriza. pt tine, ca pentru mine e cu totul si cu totul o alta chestie … nu mai iubesc sunt fericit, si tip din toata inima iubirea e pe 24 februarie.

  5. valive April 15, 2010 / 3:24 pm

    @Bogdan: Nu prea am texte de dragoste, dar cred ca 2-3 texte voi gasi. Sa nu fie o surpriza urata ca ma supar si fac urat inainte de a-mi trece. 🙂

Leave a Reply

