Sunshine – leapsha premiu

Primita de la Maditza si facuta cu intarziere, lucru pt care imi cer scuze, insa am prins in ultimul timp o sila de blog cum nu cred ca veti avea parte vreodata.

Regulile premiului sunt:

1. Copiaţi imaginea pe blogul dvs.

2. Scrieţi o listă cu zece lucruri care vă plac şi încercaţi să faceţi unul astăzi.

3. Daţi leapşa/premiu mai departe la 10 bloggeri care vă luminează ziua.

1 Sa ascult muzica;

2 Sa mananc o friptura de pui sau porc (nu-mi place carnea de vita), o salata de fructe cu foarte putina frisca, inghetata de pepene fara dressing, lapte rece de la frigider…;

3 Sa dorm;

4 Sa citesc;

5 Sa ii explic surorii mele cum se joaca un anumit joc;

6 Sa beau Sprite, insa cam incepe sa-si schimbe gustul, asa ca nici gustul nu-mi mai place asa tare. Imi placea la nebunie Coca-Cola Vanilla. Beam cel putin 2 pe saptamana;

7 Sa vorbesc la telefon cu vechi prieteni si sa rad cu ei;

8 Sa ma uit la copaci cand infloresc;

9 Sa primesc bujori si narcise;

10 Sa nascocesc franturi de pseudoliteratura inainte sa dorm.

Si acum sa aleg cei 10 bloggeri care-mi infrumuseteaza ziua. N-o pun pe Maditza pt ca de la ea am primit-o. As da-o eu, dar n-am bloggeri dornici de asa ceva, cel putin nu-mi vine niciunul in minte ca sa sa faca o leapsha asemanatoare. Ai mei bloggeri din blogroll sunt cam seriosi si nu se incurca ei cu prostioare dragute ca aceasta. Din nou imi cer scuze.

Si totusi am trimis un link catre Matilda, sa vedem ce va zice ea in legatura cu asta. Pt ca mi-a cerut seriozitatea din neseriosul de el, o sa-i trimit link si lui Radu cel cu Malasorte.

3 thoughts on “Sunshine – leapsha premiu

  1. Radu April 8, 2010 / 6:33 am

    Ia incearca-ti norocul la “seriosul” de mine ;).

  2. valive April 8, 2010 / 1:37 pm

    @Radu: Multumit? Hai ca in felul asta fac 10.

Leave a Reply

