“Unde esti, copilarie,/ Cu padurea ta cu tot?”

Am terminat liceul acum mai bine de 10 ani (sa tot fie vreo 11) si am reusit sa tin legatura cu vreo 10 dintre fostii mei colegi. Eram niste copii nabadaiosi, pusi pe sotii si care se indragosteau la fel de repede cum pocneai din degete. Mi-e dor de zilele alea, mi-e dor mai ales de ce simteam atunci cand ne formam grupuri si mergeam prin parcuri, pe malul raului Buzau, in centrul orasului pe la magazine sau sa mancam cate o prajitura luata din banii nostrii cei foarte putini care nu ne ajungeau aproape niciodata, momente in care deveneam constienta de prezenta vreunui “el” si in fata caruia imi schimbam atitudinea ca sa nu par foarte afectata de prezenta lui si ca ceilalti sa nu ma tachineze prea tare ca ma gandesc la el.

Toate amintirile astea mi-au revenit in minte cand am vazut fotografiile unuia dintre ei. As fi vrut sa fi ramas tot cu mintea aceea nastrusnica de adolescenti care-si propuneau cu tot dinadinsul sa faca din cei 4 ani de liceu cei mai frumosi ani ai vietii lor, ani in care cuvantul “acasa” avea inteles mai mult teoretic decat practic si care incepuse sa capete aspecte aproape abstracte catre ultimii ani. Ne-am schimbat pt ca am devenit adulti, iar adultii gandesc mai putin si mai practic, viseaza mai putin si devin tot mai constienti de viata lor, de ridurile de pe fata si de banii din buzunare.

4 thoughts on ““Unde esti, copilarie,/ Cu padurea ta cu tot?”

  1. matilda April 5, 2010 / 4:10 pm

    O, sigur, sunt cei mai frumoşi ani, candoarea acelei vîrste nu are egal.
    Dar, dacă, odată cu trecerea anilor, nu păstrăm un colţişor de copilărie ascuns în suflet, e foarte grav ! Oamenii părăsiţi definitiv de copilărie devin fie tirani,fie nesimţitori, fie nepermis de trişti…

  2. valive April 7, 2010 / 11:09 pm

    @Matil;da: Multi uita sa copilareasa la maturitate considerand ca a fi matur e mult mai sanatos decat a avea putin din fiinta care ai fost odata. Altii copilaresc pana la adanci batraneti crezand ca asta trebuie sa fie viata. Fiecare cu modul propriu de a vedea lumea.

Leave a Reply

