Emotii

Chiare asa! Am niste emotii groaznice de aseara de cand am aflat ca voi fi criticata in seara asta. Aseara n-aveam nici rabdare, azi am mai multa ca aseara. Cica diseara pe blogul doamnei Lucia Verona voi fi criticata literar. Parca mi-e si jena de ce am scris, insa chiar daca eu nu sunt niciodata multumita de rezultat, sper sa fie altii multumiti, cei care se pricep la aceste chestiuni “lirico-prozice” (Na! Am nascocit si un cuvant.)

Deci, diseara pe blogul doamnei Lucia, la ora 10 voi ajunge ori sa continui, ori sa ma las de meserie. Textul cu pricina e postat tot. Am lucrat la el o saptamana, deci va dati seama cat efort am putut depune eu pt numai 5 pagini. :)))))

4 thoughts on “Emotii

  1. @george: Da, barbata si mai putin disperata. Nu-mi lipseste nici o scrisorica de amor, din cate imi amintesc. Asta poate si din cauza ca n-am prefecti printre cunostintele mele.

  2. Salut, ce zici de un schimb de link? Daca esti de acord, atunci lasa-mi un comment in care sa specifici numele cu care vrei sa te adaug in blogroll, daca nu esti de acord, atunci uita acest comment. Mersi. A, apropo, in caz afirmativ, as vrea sa ma adaugi cu numele Achilianu
    sanatate…

  3. @Achilianul: Presupun ca vrei sa te adaug ca sa urci in Zelist. Eu am iesit din Zelist acum vreo cateva saptamani, dar daca te ajuta cu ceva, te bag in blogroll.

Leave a Reply

