A trecut si seara de critica literara

Premiile Lili, un fel de cenaclu de critica literara pt scriitori cu dorinta de afirmare. Am fost doi la critica: Augustin Radescu si eu. Textul lui Augustin poate fi citit pe link. Va asigur ca e frumos scris si va va captiva. Textul meu a lasat de dorit. Normal, doar m-am chinuit o saptamana sa-l fac. Am realizat impreuna cu ei ca e prea scurt si cam lipseste din dinamica. Aceeasi poveste spusa la fel de ambele personaje. Mi-a prins bine seara asta. Am invatat multe de la ei si n-am de gand sa ma las aici. Cred ca vor mai auzi de mine. Mi-a fost teama de reactiilr lor, insa am inteles ce-i lipseste si m-am angajat sa le trimit un alt text zilele viitoare, unul mai lung si mai substantial, sa zicem. Oricum, nici textul asta nu va ramane asa. Vorba lui nenea Iancu: “trebuie schimbat pe ici, pe colo, prin partile esentiale”. Wow! Cat de bine se preteaza asta textului meu. :)))) Am realizat ca nu e de ajuns sa fi citit mult, trebuie sa iti exprimi si personalitatea in textul scris.

6 thoughts on “A trecut si seara de critica literara

  1. Experimentez si eu destul de des acea stare de constatare a propriei munci care, dupa constatare :P, nu-i deloc satisfacatoare. Cred ca-i normal :
    1. Ca, uneori, munca(fie ea creatie sau nu) nu-i destul de buna
    2. Asta, cel putin pe mine, ma face sa perseverez
    sanatate…

  2. Valive, stau si ma intreb daca nu cumva, problemele textului tau provin chiar din faptul ca e prea lucrat! Nu am pretentia ca ma pricep, doar formulez o ipoteza. De un lucru sint sigur: un text pe care-l “chinui” mai putin, “curge” mai bine. Inevitabil apar alte belele, asa cum am avut eu (si mi s-au semnalat: imagini banale, sablon, gifiieli etc.) Reversul medaliei? Textul a fost citit cu o anume lejeritate, chiar daca, am impresia, a fost ceva mai lung decit al tau. Nu stiu, poate spun prostii; faptul ca textul meu a fost considerat acceptabil nu ma face sa consider ca sint in masura sa dau sfaturi. E doar o parere, pe care te rog s-o iei ca atare!
    Dincolo de toate astea, iti doresc Paste fericit si numai bucurii!

  3. @Madi: Multumesc, draga mea. Paste fericit si tie, cu multe impliniri si bucurii de tot soiul.
    @Mirko: Multumesc, dar pt felicitari ar trebui sa mai muncesc. Oricum, iti multumesc. Paste fericit si tie, cu multe bucurii si veselie.
    @Achilianul: Eu nu sunt suparata chiar deloc. N-am reusit acum, vor mai fi alte dati. Sunt la inceput si era de asteptat asa ceva. Voi munci mai mult pt ca data viitoare sa fie si mai bine decat data trecuta.
    @Augustin: Textul meu a fost slab pt ca am tras de el. Nu sunt deloc suparata de rezultat. Era de asteptat, fiind prima data cand particip la ceva de genul asta. Poate ca prima parte a fost bunicica, insa a doua… Cred ca trebuie sa fac ceva sa scap de senzatia de timp presant. Tot timpul simt ca ma preseaza timpul. Cred ca trebuie sa ma relaxez. Voi cauta o solutie sa scap de stres ca sa pot face ceva mai in voie.

Leave a Reply

