Labirint obligatoriu

Cand am primit cartea doamnei Lucia Verona ma asteptam sa gasesc in acele pagini un roman comun. Nu stiu de ce, dar asta asteptam sa citesc. Promisesem si trebuia sa ma tin de cuvant. Mi-a placut de la inceput la final. Nu e o carte grea, e usoara, atat la propriu cat si la figurat. Un umor mai mult decat subtil, ceva intre umorul pur latinesc – fatis – si cel britanic, suplu si greu de observat daca nu te prinzi pe moment, iar daca nu esti in stare sa-l intelegi, lasa-te de meserie si apuca-te de altceva. Cei care i-au vazut piesele de teatru spun ca scrie foarte amuzant. Eu n-am vazut nici o piesa de-a dumneaei si tare as vrea sa fac asta. Autoarea insasi sustine ca daca nu scrie ca sa se prapadeasca ea de ras atunci nu mai scrie si punct. E prima carte de Lucia Verona pe care am avut-o in maini si imi doresc sa mai am parte de asemenea carti. Imi place ideea de a face din cititorii sai niste confesori. Veti gasi in ea multe, de la lene la exaltare, povesti comune si mai putin comune, idei si ganduri de tot felul, franturi de viata reala si imaginara. Ma bucur ca am citit-o. Mai vreau! Imi mai dati, doamna Lucia?

7 thoughts on “Labirint obligatoriu

  1. @Matilda: Scuze, draga mea, nu ti-am raspuns pana acum pt ca… mi s-a luat de blog. Iti dai seama cat de ciudat trebuie sa fie sa te saturi de blogu-ti propriu? am nevoie de un stimul ca sa prind drag iar, asa cum a fost concursul cu bloguri.
    Cartea doamnei Lucia mi-a placut foarte mult, dupa cum poti citi din cele scrise. Imi plac in mod deosebit pasajele despre sotul dumneaei.

  2. @Lucia Verona: Cu placere.
    Am spus asta pt ca n-am stiut cum scrieti. Prefer sa nu ma iau dupa gura oricui care spune ca literatura facuta de cineva e buna. Imi place sa o probez eu, personal. Gustul meu mi-l fac eu singura. Plus ca pana anul asta n-am stiut ce fel de literatura se scrie in Romania de dupa revolutie. Imi pare bine ca v-am descoperit si imi pare rau ca n-am facut-o mai devreme.

Leave a Reply

