Astazi e ziua meaaaaa/ Zi mishtoaca ca mineeeee…

See this!

Cica azi e ziua mea. Bine, abia la 3 fara un sfert incepe ziua mea, dar fie, incepem de acum ca asa vrea muschiuletii mei cei delicati si suplii. Ce pot eu sa-mi urez? Imi urez sa nu mai fiu asa, sa fiu altfel, ca doar de asta se plange mama cand fac vreo boacana. Imi mai doresc sa fiu cu capul pe umeri, ca doar asa ma bate sora mea la cap atata. Imi doresc sa nu mai fiu atat de incapatanata si sa ma cert “cu toata lumea”, ca doar de asta ma “cert” cu tata (bine, el se cearta cu mine, eu stau si-l privesc).

Ei, dar pe mine nu ma intreaba nimeni ce vreau? Mai am putin si schimb prefixul, iar asta se va intampla la anul, daca stau bine sa numar. OK! Ce vreau eu? Nu stiu ce vreau, mai exact. 😀 Vreau sa raman asa cum sunt, dar sa ma schimb; sa fiu cu capul pe umeri, dar sa nu fiu; sa nu fiu incapatanata, dar sa fiu… Ce vorbiti voi, Franz?! Vreau sa fiu eu! Alta mai buna n-aveti de unde face rost, alta mai proasta s-ar putea sa aveti de unde face rost, dar mi-e ca veti regreta. Asa ca pofta-n cui si ciucu’ mic, ca eu sunt la putere, ati inteles?

Si cum nu-mi merge Youtubul zilele astea, as vrea sa primesc de la cine o intra azi la mine pe blog cate o melodie care sa nu fie de pe Youtube. Asa, ca dedication pt je ca merit, zic eu. Ia sa vad, primesc ceva? Ceva de genul asta? Cred ca da, asa as vrea sa fie (am vazut-o la Mirko si mi-am zis ca ar fi pacat sa nu o ascult).

13 thoughts on “Astazi e ziua meaaaaa/ Zi mishtoaca ca mineeeee…

  1. papabembe March 22, 2010 / 8:12 am

    m-ai cunoscut şi ştii că sunt mai tot timpul plecat, dintre care în majoritate, cu capul. aşa că nu pot să fiu prezent la aniversarea ta. dar am trimis o mică adiere de muzichie de la mine din trib.
    în rest, toate devierile de bine.
    la frumoşi ani. nu mulţi, ca să nu te plictiseşti.
    Asculta mai multe audio Muzica

  2. valive March 22, 2010 / 11:22 am

    @Lilick: Multumesc mult, draga mea. :*

  3. valive March 22, 2010 / 11:30 am

    @Papabembe: Draguta muzica din tribul tau. Pacatca nu vad si dansatorii ca sa am si eu dupa ce sa ma zbengui. Multumesc de urari.

  4. valive March 22, 2010 / 11:30 am

    @Califaru’: Ma simt si eu bine, ce vrei. 😛
    Multumesc mult si tie, dragule.

  5. Geocer March 22, 2010 / 1:57 pm

    La multi ani si sa ai parte de tot ce-ti doresti in viata.
    Iata si dedicatia mea neindulcita (Fara zahar, adica)

  6. valive March 22, 2010 / 5:53 pm

    @Geocer: Harsti, harsti… Si cu buruiana ce fac? Multumesc pt urari. 🙂

  7. Oana March 22, 2010 / 6:24 pm

    La multi ani!!!, chiar daca ajung putin mai tarziu.

  8. valive March 22, 2010 / 6:26 pm

    @Oana: Sarut mana pt urari, dar mi-a pierit tot cheful.

  9. Steliana March 22, 2010 / 8:48 pm

    Deci: 🙂 La multi ani draga mea….asa cum esti zic eu ca nu-s necesare schimbari…..fii doar tu….:)

    si

    si

    si multe, multe ti-as darui, cu drag,
    Pupici

  10. Predescu Ciprian March 22, 2010 / 11:49 pm

    la multi ani,valenchka!nasdarovie ma liubliu!floarea,pe care o s-o pui,in buchetul vietii,in jurul orei 3,…sa iti aduca,numai bucurii & implinirea tuturor dorintelor!…incearca sa fi,cit mai fericita &-mplinita,posibil!>:d<

  11. valive March 22, 2010 / 11:55 pm

    @Steliana: Multumesc mult, Eli dulce. Din pacate nu pot vedea videoclipurile de pe Youtube.
    @Ciprian: Rusa n-am facut niciodata, desi au fost perioade in care as fi vrut sa stiu. Iti multumesc de urari.

Leave a Reply

