Alte utilizari ale cartilor

Stiti la ce mai sunt bune cartile in afara de umplut rafturile si de citit de pe ele? La pus sub picioarele unui om scund. Sunt nemaipomenite, mai ales daca ele se refera la viata si opera lui Salvador Dali. Curios, nu? Pana la urma de asta ne numim “entelectoali”, ca sa avem carti in casa pe care sa ne suim cand nu ajungem la “destinatia” care e prea sus pt noi. M-a amuzat teribil faza, iar cel care avea nevoie sa ajunga si mai sus decat ii permitea scaunul era de-a dreptul socat ca ii oferim carti in loc de un scaun mai inalt, obiect pe care nu-l posedam in momentul de fata.

Cei drept, omul asta scund a fost mai mult decat dragut sa stea la noi aproape 3 ore, intr-o casa plina de “muieri” ca sa isi termine treaba . A luat un ziar pe l-a pus peste carti, apoi a cerut un prosop, prosop care a venit peste ziarul de pe carti si s-a suit cu grija peste ele (ma mir cum de n-a avut nevoie de ajutor sa faca pasul ala asa de mare), probabil ca-i era teama sa nu strice ordinea cuvintelor. Cum Salvador Dali nu-l ajuta sa ajunga destul de sus i-am mai adus si o mapa veche in care se afla casete cu Biblia pt nevazatori si un dosar plin cu reviste de geografie, si doar asa a reusit omul sa isi indeplineasca munca pt care il chemasem.

La final eram cu totii plini de amabilitati (se poarta la noi in casa, mai rau ca la chinezi) si multumiti, el ca si-a terminat treaba si a luat banii, si noi ca ne-a facut revizia la centrala.

Concluzia? Doar ajutat de carti poti ajunge atat de sus incat sa-ti duci treaba la bun sfarsit.

6 thoughts on “Alte utilizari ale cartilor

  1. @Simona: Nu, dar a vazut ce contine si s-a incruntat. La final l-am ajutat sa coboare pana jos cu materialele si m-a intrebat de ce i-am dat carti si nu altceva. I-am raspuns ca n-am incredere decat in carti. Mi-a zambit si a plecat. Pus de asta, mi-a luat si bani mai putini pe lucrare. I s-o fi facut mila de intelectualitatea din noi. 🙂 Nu stiu de ce, dar ma astept sa ma caute si sa ma mai intrebe de carti. Poate ajung si o biblioteca “comunala” pt nevoia lui de carte.

  2. Hihihi ! Bine că s-a încumetat ! Dacă-i fugeau literele de sub picioare ?
    Draga mea, pentru că nu mai ai grijă cu centrala, ai grijă ce leapşă primeşti de la mine. Cu prietenie.

  3. @Mirko: Normal ca n-am omagiu personal, dar am omagiul casei, tata, care nu se pricepe la nimic altceva decat motoare. 🙂 Vezi? Daca imi aduceai covrigi de la Oradea… faceam rost si de omagii destul de bune cu covrigii din cozile cateilor mei.

Leave a Reply

