Am incercat

Asa cum scriam pe la 25 februarie m-am saturat de politica. Am incercat sa fac o cura de depolitizare – deci am incercat – si mai mult de o saptamana mi-am “inchis” urechile la tot ce inseamna politica. Asa cum spunea cineva pe blogul Califarului (nu-mi mai aduc aminte care dintre postari era pt ca nu le are si el datate) n-o sa reusesc. Pana si copii de gradinita stiu si vorbesc despre politica, deci va dati seama de amploarea acestei nefericite perioade. Pot sa spun cu mana pe inima ca incercarea mea de “depolitizare proprie” a fost partiala, deci se poate. Poate ca reuseam daca nu ma mai uitam la TV sau nu mai aveam acces la internet, lucru nu tocmai placut. Ziare pricum nu cumpar decat daca au carti, iar cand le cumpar nici nu ma uit pe ele ca nu ma intereseaza. Va sfatuiesc sa incercati si dvs o astfel de cura. Daca nu veti reusi pe de-antregul sa nu va speriati, veti capata un sentiment asociat ignorantei, atat cat sa va apucati din nou de facut misto de cretinii care ne conduc. Oricum, nu strica o perioada de depolitizare a natiunii asteia, macar pt un foarte scurt timp. Barbatii s-ar reapuca sa vorbeasca despre femei, masini si tot ce ii mai pasioneaza, femeile ar avea preocupari mai “dragute”, inclusiv barfirea gentii nevestei lui Ciutacu si cum se mai imbraca aneuronalele de pe Calea Dorobantilor, iar familiile ar avea mai multa grija de copii proprii si de propria casa.

“Vise, taica, vise!”, mi-ar spune Califaru’. Sa-l nu-l credem.

4 thoughts on “Am incercat

  1. Daca ma uit pe istoricul blogului meu, observ ca nici eu n-am mai zis nimic despre politica (decat tangential, din cand in cand), de vreo 2 saptamani. Ce chestie !

  2. valenchka draga,..uite totus,un link care merita promovat: http://www.npcr.ro
    & apropo;…cei ce ne conduc,nu sint deloc cretini!….sint doar total dezinteresati & comlet incompetenti,cind e vorba de nevoile celor multi & asupriti,sau cind e vorba de soarta tarii;…& foarte isteti,& pe deplin competenti,cind e vorba de interesele proprii sau de interesele clientelei:d
    faliment de tara?ei &?….isi fac baietasii bagajelu’,…& tira tata;..spre locuri mai bune!:d…
    Asta au ales,cei multi & fraieri,asta au!

  3. N-ai cum sa scapi din capcana asta. Brucan s-a inselat. Nu 20 de ani ci 120 de ani ne trebuie sa evadam din porcaria asta numita politica. Adica democratie originala. 🙂

Leave a Reply

