Leapsha cu 4 intrebari

Vad ca domnul Mirko vrea sa ma faca sa muncesc tot timpul, altfel nu inteleg de ce nu ma lasa sa lenevesc pe blogul propriu. I-am promis ca o ac dupa ce-mi termin iaurtul. Cum e doar terminat jumatate m-am gandit sa ma apuc, totusi. Poate scap mai repede. Ok, sa purcedem:

1. Cat din viata personala iti expui scriind un blog ?

Posturi noi nu scriu zilnic in blog. Incerc uneori sa scriu zilnic, dar ma trezesc ca nu-mi place cum e scris si sterg. De citit bloguri, zilnic. Am eu cateva pe care intru indiferent cat de multa treaba am.

2. Cu ce iti dauneaza blogul ?

Imi mananca timpul, dar nu consider ca mi-l mananca degeaba. Desi pot avea treburi importante de facut, mai stau macar 5 minute in plus ca sa citesc blogurile celor din blogroll sau sa corectez greseli scrise in postul nou scris de mine.

(Urmeaza inca o gura de iaurt. ;)) )

3. Cu ce te ajuta blogul ?

Cu multe. Ma exprim mai usor scriind, cunosc oameni mai usor, uneori se leaga prietenii virtuale… restul mai scrieti si voi.

4. Ce reactii permiti ?

Nu sterg decat foarte rara comentariile la posturile mele, si asta doar atunci cand se intrece masura. Deci, le accept aproape pe toate.

Leapsha merge la Magdutza si RazvanRC.

4 thoughts on “Leapsha cu 4 intrebari

  1. acuvio February 19, 2010 / 9:06 pm

    am venit prin linkul NBD, link dupa link.
    fiind blog debut am nimerit bine la acest topic. Poate trebuiau mai multe intrebari.
    De cite ori ai hotarit abandonarea blogului?

  2. valive February 20, 2010 / 1:29 am

    @Acuvio: O singura data, dar asta se intampla la cateva luni dupa ce l-am facut. Nu credeam ca-mi poate fi util.

  3. acuvio February 20, 2010 / 7:19 am

    inseamna ca eu sunt mult mai ezitant.
    multumesc pt vizita, iar daca vreodata vei gasi citeva minute sa te reintorci, pentru ca eu am o constructie a blogului care vad ca ma dezavantajeaza, te rog sa accesezi prin linkurile interne cu pictograma “Go to” partea principala a postarii de la topicurile care au asa ceva, adica funny photo retouch, de la “suflet de candidat” pina la ultima “Marian Vanghelie Reality Show”. Iar daca ai sugestii cum as putea aduce un vizitator spre aceasta parte, pe care eu o consider interesanta, fara a deveni o insiruire de photo retouch, experienta ta e posibil sa ma ajute.

  4. valive February 20, 2010 / 2:16 pm

    @Acuvio: M-am uitat la funny photo retouch si mi s-au parut interesante, mai ales poza nasului de la B1TV. Important e ca iti place, restul nu conteaza. Pana la urma e blogul tau personal si il faci asa cum iti place tie. La mine vei vedea aproape toate skinurile pe care le ofera wordpress.com, si asta din cauza ca ma trezesc ca ma plictisesc de ele. Ideea e sa-ti placa tie, iar daca nu-ti place schimbi sau aduci ceva nou, o tema mai noua, un skin nou. Uite, nici nu m-am uitat de cand ai tu blogul, insa mie mi-a luat ceva timp (putin mai mult de un an) sa fac rost de cei cativa vizitatori zilnici. Media ar fi undeva la 45-50 de vizitatori pe zi, majoritatea fiind cei din lista mea de messenger care intra de fiecare data cand primesc un link trimis ca mass. Unora nu le-a placut si mi-au dat ignore, altii il primesc si il ignora, restul fiind cei care intra macar de curiozitate. Cam asa se intampla cu toti.

Leave a Reply

